فراهم شدن امکان ثبت‌نام مجدد طرح نهضت ملی مسکن در۴۰ شهر

9:29 - 15 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۶۹۶۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر راه و شهرسازی از باز شدن ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن برای ۴۰ شهر خبر داد.

خبرگزاری میزان - رستم قاسمی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار اجاره‌بهای مسکن از باز شدن ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن برای ۴۰ شهر خبر داد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی در برخی از شهرهایی که زمین و متقاضی داریم اساسا برنامه داریم تا مردم را صاحب خانه کنیم. با بررسی‌هایی که انجام شده در ۴ استان و در حدود ۴۰ شهر از چهارشنبه ۱۵ تیرماه سامانه برای آنها بازگشایی خواهد شد و در شهرهایی که سامانه باز می‌شود زمین وجود دارد.

ثبت نام مجدد متقاضیان نهضت ملی مسکن از امروز

بنابر اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی متقاضیان واجد شرایط مسکن می توانند از ساعت ۱۲ امروز با مراجعه به سامانه طرح های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام در برخی شهرها اقدام کنند.

شرایط عمومی ثبت نام نهضت ملی مسکن

بر اساس ماده (۱) آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن شرایط متقاضیان جهت ثبت نام به شرح ذیل است.

متقاضی و افراد تحت سرپرستی، باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی باشد.

متقاضی باید از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷از هیچ‌یک از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد. (فرم ج سبز).

متقاضی باید متأهل یا سرپرست خانوار باشد.

متقاضیان پس از ثبت نام نهایی، می‌تواند وضعیت همه مراحل کار خود را از طریق بخش «مشاهده و پیگیری درخواست» در سامانه طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس saman.mrud.ir  پیگیری کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *