توقیف 4 میلیارد ریال انواع لوازم قاچاق

15:46 - 14 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۶۲۴۸
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 9 هزار و 650 عدد انواع نوشیدنی و حوله قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 4 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

خبرگزاری میزان _ به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "هدایت بهرامی" ضمن بیان این خبر که ماموران این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان شهید رجایی تهران شدند گفت: طی بازرسی های اولیه مشخص شد کالا های دپو شده از مبادی غیر رسمی و بصورت قاچاق وارد انبار کالا شده و در سامانه جامع تجارت و انبار ها ثبت نشده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی بودند.

بهرامی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، روز گذشته از محل انبار کالا بازدید و ۸۷۱۲ قوطی نوشیدنی ، ۳۴۰ دست حوله بچه گانه ، ۶۰۰ عدد پیش بند نوزاد کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 4 میلیارد اعلام کرده اند، اضافه کرد: با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف این پلیس است و در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/


برچسب ها: قاچاق بازداشت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *