5 کارگروه تخصصی در دادسرای قزوین تشکیل شد

15:55 - 14 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۶۲۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین از تشکیل 5 کارگروه تخصصی در دادسرای مرکز استان با توجه به سیاست‌های کلان قوه قضاییه و اولویت های 15 گانه ریاست قوه قضاییه خبر داد.

خبرگزاری میزان - حسین رجبی در خصوص تشکیل 5 کارگروه تخصصی در دادسرای مرکز استان قزوین، اظهارکرد: سیاست های کلان قوه قضاییه و اولویت های 15 گانه رئیس قوه در سال 1401 در حوزه های مختلف در دستور کار جدی دستگاه قضایی استان قرار دارد و بر این باوریم با تشکیل کارگروه های تخصصی در استان می توان به اهداف موردنظر این سیاست ها دست یافت.

وی افزود: در همین راستا 5 کارگروه تخصصی در دادسرای قزوین تشکیل و نحوه برگزاری این نشست‌های تخصصی نیز به دستگاه‌های عضو ابلاغ شد.

رجبی ادامه داد: برگزاری کارگروه‌های پیشگیری، شناسایی و برخورد با جرایم خشن، شناسایی ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در احیا حقوق عامه، کاهش جمعیت کیفری زندان با استفاده از نهادهای ارفاقی، صیانت از حقوق عامه در حوزه بهداشت و پیگیری پرونده‌های مهم از جمله کارگروه های مذکور است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین همچنین تاکیدکرد: بدون شک با پیگیری جدی موضوعات در کارگروه‌های موصوف بخش قابل توجهی از سیاست‌های قوه قضاییه در استان محقق خواهد شد و با همراهی و هم‌افزایی سایر دستگاه ها و نهادها از مسائل و مشکلات استان گره گشایی خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستانی کارگروه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *