رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسئولان قضایی مازندران به درخواست‌های بیش از 2 هزار نفر از مراجعان در دیدار مردمی رسیدگی کردند

10:54 - 14 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۵۳۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران و معاونان قضایی در دیدارهای مردمی خود در سه ماه اول امسال به درخواست‌های 2 هزارو197 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری مازندران و معاونان قضایی در دیدارهای مردمی خود در سه ماه اول امسال به درخواست‌های 2 هزارو197 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری درخصوص برگزاری دیدار مردمی گفت: رئیس قوه قضاییه و سایر مسئولان عالی قضایی با حساسیت ویژه‌ای موضوع تکریم و احترام ارباب رجوع را پیگیری می‌کنند و خواستار توجه هر چه بیشتر به این موضوع از سوی رؤسای دادگستری‌ها، سرپرستان مجتمع‌های قضایی، قضات و کارکنان مجموعه‌های قضایی هستند.

وی افزود: براین اساس ودر راستای اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه، تکریم و احترام ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان و خدمت رسانی به مردم درسراسر استان دیدارهای مردمی به‌صورت منظم برگزار می شود و در دادگستری کل نیز روزهای سه شنبه هرهفته به صورت منظم به این موضوع اختصاص یافته است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: اجرای سریع و به‌موقع قانون، احکام قضایی و از میان برداشتن اختلافات، زمینه ایجاد رضایت و اعتماد عمومی را ایجاد می‌کند.

وی همچنین تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با تسهیل دسترسی مردم به مسئولان قضایی از طریق ملاقات‌های عمومی در دادگستری مرکز استان و حوزه‌های قضایی سراسر استان و همچنین حضور در اماکن عمومی همچون مساجد گام مهمی در راستای تکریم ارباب رجوع و احقاق حقوق مراجعان برداریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *