رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هشدار سخنگوی اورژانس؛ کادر درمان دیگر توان ندارد مردم مراقب کرونا باشند

10:01 - 14 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۵۳۳۴
سخنگوی اورژانس در واکنش به اوج گیری دوباره آمارهای کرونایی در کشور گفت: کادر درمان دیگر این توان را ندارند که هم حوادثی نظیر تصادفات را پوشش دهند و هم بیماری که می‌توان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آن را کنترل کرد و بیماری کرونا بار مضاعفی بر سیستم درمان کشور است.

خبرگزاری میزان مجتبی خالدی در یک برنامه تلویزیونی در واکنش به اوج گیری دوباره آمارهای کرونایی در کشور گفت: متاسفانه آمار کرونا در حال افزایش است و به دلیل بیماری کووید 18 نفر از پرسنل اورژانس شهید شدند و دلیلش هم این بود که بسیاری از مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند.

سخنگوی اورژانس افزود: خواهش من از هم مردم این است که حتما دز سوم واکسن را تزریق کنند و ماسک بزنند و اینگونه خیال نکنند که به کرونا مبتلا نمی‌شوند.

وی ضمن اشاره به اینکه تنها مکانی که افراد می‌توانند در آن از ماسک استفاده نکنند مکان‌های خلوت است، ادامه داد: در بقیه مکان‌ها به ویژه مکان‌هایی بیش از 8 نفر در آنجا حضور دارند، استفاده از ماسک الزامی است.

خالدی بیان کرد: کادر درمان دیگر این توان را ندارند که هم حوادثی نظیر تصادفات را پوشش دهند و هم بیماری که می‌توان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آن را کنترل کرد و بیماری کرونا بار مضاعفی بر سیستم درمان کشور است.

انتهای پیام/


برچسب ها: کرونا اورژانس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *