واژگونی اتوبوس اسکانیا 57 مصدوم و 2 فوتی به جای گذاشت

9:18 - 14 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۵۲۷۱
در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در جاده بروجرد به اراک 57 نفر مصدوم شدند و 2 نفر جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ عبدالکریم شعبانزاده گفت: بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که با 59 سرنشین از کوهدشت لرستان به سمت مشهد می رفت، در در جاده بروجرد به اراک واژگون شد.

مدیرعامل هلال‌احمر استان مرکزی افزود: گزارش این واژگونی ساعت 1:52 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر اعلام و بلافاصله امدادگران پایگاه توره به محل حادثه اعزام شدند.

شعبانزاده گفت: بر اثر شدت حادثه، 2 نفر از سرنشینان اتوبوس جان خود را از دست داده و 57 نفر نیز مصدوم شدند که 3 نفر از مصدومان پس از رهاسازی توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل شدند و مابقی توسط چندین کد آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان‌های اراک و بروجرد انتقال یافتند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی، تعداد بالای مسافران اتوبوس، به دلیل همراه داشتن تعدادی کودک توسط مسافران بوده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، مجتبی خالدی از فوت ۲ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس خبر داد و افزود: ساعت ۰۲:۰۱ بامداد سه شنبه به دنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور اراک به بروجرد در استان لرستان اکیپ های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی لرستان به محل حادثه اعزام ‌شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ادامه گفت: کارشناسان فوریت های پزشکی پس از اولویت بندی مصدومان را با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان منتقل کردند و ۲ مصدوم نیز  به دلیل شدت آسیب درمحل فوت کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تصادف هلال احمر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *