ستاره استقلال در خطر از دست دادن جام جهانی؛ جانشین قایدی نباید به سرنوشت او دچار شود

0:38 - 16 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۴۱۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ستاره جوان استقلال در دوراهی سختی قرار گرفته است، موضوعی که می‌تواند سرنوشت و آینده او را تعیین کند.

خبرگزاری میزان - یکی از اخباری که این روزها هواداران تیم فوتبال استقلال را نگران کرده جدایی احتمالی امیرحسین حسین‌زاده، ستاره جوان و موثر این تیم به مقصد اروپا است. حسین زاده تابستان ۱۴۰۰ با نظر فرهاد مجیدی از تیم سقوط کرده‌ی سایپا جذب استقلال شد، استعدادی که هرگز کسی فکر نمی‌کرد تا این حد درخشش داشته باشد و یکی از ستونهای استقلال در راه رسیدن به قهرمانی لیگ بیست و یکم شود.

او در همان ابتدای کار و در نخستین بازی رسمی خود برای آبی پوشان در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا و در شب شکست شاگردان مجیدی مقابل الهلال عربستان، بهترین بازیکن آبی‌ها بود و از همان روز توجهات را به خود جلب کرد. هافبک ۲۱ ساله استقلال در لیگ برتر و در بیشتر بازی‌های تیم به صورت فیکس راهی زمین شد و به خوبی در پازل تاکتیکی مجیدی جا افتاد و با ثبت ۸ گل پس از کوین یامگای ۱۰ گله، بیشترین نقش را در قهرمانی استقلال ایفا کرد.

حسین‌زاده در همان ابتدای پیوستن به استقلال زیر سایه مهدی قایدی قرار داشت و قرار بود جای خالی او را در خط حمله پر کند که به خوبی موفق به انجام دادن وظیفه‌ی خود شد، اما حالا پس از درخشش این بازیکن ارزشمند، شنیده می‌شود باشگاه شارلوا بلژیک که بازیکنان ایرانی زیادی را به خدمت گرفته در تلاش است تا حسین‌زاده را هم به ترکیب خود اضافه کند.

حسین زاده با درخششی که با پیراهن استقلال داشت توسط دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی فراخوانده شد و در 2 بازی مقابل کره جنوبی و لبنان به میدان رفت و به یک چهره ملی پوش هم تبدیل شد و اگر درخشش او ادامه داشته باشد چه بسا می‌تواند یکی از مسافران ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد.

با توجه به تجربه ناموفق و یا متوسط بازیکنانی چون امید نورافکن، یونس دلفی، کاوه رضایی و حتی اخیراً علی قلی‌زاده در تیم شارلوا بلژیک، و از آنجایی که حدودا 3 ماه پس از شروع لیگ های اروپایی مسابقات جام جهانی آغاز خواهد شد این احتمال پیش می‌آید که ستاره جوان ایرانی نتواند تا آن موقع خود را به طور کامل در ترکیب تیم جدیدش هماهنگ کند و چه بسا تیم ملی و جام جهانی را از دست دهد.

اتفاقی که در حال حاضر برای مهدی قایدی افتاده و او با پیوستن به تیم شباب الاهلی امارات و نیمکت‌نشینی در تیم اماراتی روز به روز از تیم ملی دورتر می شود. حسین‌زاده می‌تواند با یک فصل دیگر حضور در استقلال با کسب محبوبیت و تجربه بیشتر، راهی جام جهانی شود و چه بسا با درخشش در این بازی‌ها تیم‌های معتبرتری برای جذب او پیش قدم شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *