بازداشت تعدادی از منتشرکنندگان لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام

13:51 - 12 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۳۰۵۳
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: رصد جریانات غیراخلاقی که مغایر با شئونات اسلامی و هنجارهای جامعه است توسط سامانه‌های هوشمند در حال بررسی و واکاوی بوده و برخورد قضائی و انتظامی در انتظار افراد متخلف خواهد بود.

خبرگزاری میزان - سرهنگ رامین پاشایی بیان کرد: باتوجه به اقدام غیراخلاقی و مجرمانه عده‌ای در فضای مجازی با اهداف مختلف درخصوص برگزاری لایوهای غیراخلاقی در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام، طرح اطلاعاتی وعملیاتی پلیس فتا در 100 کارگروه ویژه در برخورد با مفسدان اخلاقی این فرآیند مجرمانه در حال اجرا است.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری تعدادی از مجرمان فعال در حوزه انتشار لایوهای غیراخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در شهرهای مختلف کشور، گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل پرونده‌های متشکله در این حوزه، علت اصلی ارتکاب جرم این افراد در مرحله اول کسب در آمد مالی هنگفت و در مرحله بعدی به انحطاط اخلاقی کشاندن کاربران به ویژه جوانان و نوجوانان، است.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا تصریح کرد: در برخی موارد مرتکبان اینگونه جرایم، ضمن حضور در اماکن ورزشی خصوص نظیر باشگاه‌های ورزشی بویژه استخر، اقدام به اجرای لایوهای غیر اخلاقی می‌کنند که ضمن شناسایی و دستگیری مجرمان؛ با صاحبان سالن‌های ورزشی متخلف نیز برخورد قضائی صورت گرفت، لذا صاحبان کلیه اماکن ورزشی نیز باید نظارت بیشتری بر مجموعه خود داشته باشند.

وی افزود: رصد این گونه جریانات غیر اخلاقی که مغایر با شئونات اسلامی و هنجارهای جامعه است توسط سامانه‌های هوشمند در حال بررسی و واکاوی بوده و برخورد قضائی و انتظامی در انتظار افراد متخلف خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس پلیس فتا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *