وراث متوفیان برای دریافت سود به دفاتر پیشخوان منتخب مراجعه کنند

11:55 - 16 تير 1397
کد خبر: ۴۳۴۲۶۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مشاور سازمان خصوصی سازی گفت: در مرحله اول واریز سود سهام عدالت متوفیان،تنها وراثی که تمامی آنان در قید حیات هستند امکان تقسیم و تخصیصی سهام عدالت را دارند و حضور کلیه وراث یا وکلای قانونی یا، ولی و قیم شخص وراث در دفاتر منتخب پیشخوان دولت الزامی است و در غیر این صورت کار‌های اداری مربوط به پروسه سهام عدالت انجام نخواهد شد.
وراث متوفیان برای دریافت سود به دفاتر پیشخوان منتخب مراجعه کنند/ همه وراث باید در قید حیات باشندسید جعفر سبحانی در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصاد در خصوص آخرین وضعیت واریز سود سهام عدالت متوفیان بیان کرد: سود سهام عدالت متوفیان تا سال ۹۵، از امروز (۱۶ تیر ماه) به حساب وراث متوفیان واریز خواهد شد و وراث قانونی باید با در دست داشتم اصل گواهی حصر وراثت و کارت ملی به دفاتر منتخب پیشخوان دولت مراجعه نمایند.
 
وی در ادامه تاکید کرد: اسامی دفاتر پیشخوان دولتی که وراث باید به آن مراجعه کنند در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir موجود است.

مشاور سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه در مرحله ابتدایی سود متوفیان به وراثی که همگی در قدی حیات باشند تعلق می‌گیرد، گفت: مرحله اول تنها وراثی که تمامی آنان در قید حیات هستند امکان تقسیم و تخصیصی سهام عدالت را دارند و حضور کلیه وراث یا وکلای قانونی یا، ولی و قیم شخص وراث در دفاتر منتخب پیشخوان دولت الزامی است و در غیر این صورت کار‌های اداری مربوط به پروسه سهام عدالت انجام نخواهد شد.

سبحانی تاکید کرد: کلیه افراد مراجعه کننده به دفاتر منتخب پیشخوان همچنین می‌بایستی یک شماره شبای بانکی مربوط به حساب بانکی معتبر خود را به همراه داشته باشند تا پس از اعلام آن به سامانه سهام عدالت از طریق این دفاتر پیشخوان، امکان برخورداری از سود سهام عدالت از طریق واریز این سود به شماره شبا بانکی آنان فراهم شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *