رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عملکرد تیم ملی در جام جهانی قابل قبول بود/ کی‌روش را باید تا پایان جام ملت های آسیا حفظ کرد

9:37 - 19 تير 1397
کد خبر: ۴۳۴۲۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به نظرم عملکرد تیم ملی در جام جهانی قابل قبول بوده چون ما در گروهی قرار داشتیم که ۳ قهرمان بزرگ اروپا، جهان و آفریقا حضور داشتند.

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: به نظر من عملکرد تیم ملی در جام جهانی قابل قبول بود چون  ما در گروهی قرار داشتیم که ۳ قهرمان بزرگ اروپا و آفریقا در آن حضور داشتند و توانستیم ۴ امتیاز کسب کنیم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من بازی کردن مقابل این حریفان بسیار سخت است و شاهد بودیم که عربستان دیگر نماینده آسیا نمایش ضعیفی از خود نشان داد و چند گل از حریفان خود دریافت کرد. درست است که بسیار تدافعی مقابل حریفان بازی کردیم، اما بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و با برنامه جلو رفتیم.

پیشکسوت فوتبال در ادامه تصریح کرد: تیم ملی ما نقاط ضعفی دارد که باید آن را تا قبل از جام ملت‌های آسیا برطرف کند و در مجموع،شاگردان کی‌روش باید رو به جلو بازی کنند و تاکتیک پذیر باشند.

همدانی در خصوص وضعیت ادامه همکاری با کی‌روش در تیم ملی هم عنوان کرد: کی‌روش در ۷ سال گذشته به تیم ملی اعتماد به نفس داده و اعتقاد دارم باید او را تا پایان جام ملت‌های آسیا حفظ کرد تا قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنیم.

وی در خصوص دعوای کی‌روش و برانکو  هم گفت: فوتبال ما هم اکنون در مسیر درستی گام بر می‌دارد و نباید خودزنی کنیم. بهتر است فدراسیون به این مسئله ورود کند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *