وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دیدار کرد

19:31 - 11 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۲۱۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دیدار کرد.

خبرگزاری میزان - امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این دیدار با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار وزارت دفاع در حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح، بیان کرد: گستره فعالیت وزرات دفاع وسیع است، لذا به دنبال آن هستیم تا بتوانیم در یک تعامل سازنده در جهت ارتقاء و صیانت از نیروهای مسلح چه در موضوع پشتیبانی و رفاهیات نیروهای مسلح از سوی وزارت دفاع و چه اقدامات پیشگیرانه و قضایی از سوی سازمان قضایی، شأن و اقتدار نیروهای مسلح را حفظ و در پیشبرد اهداف موفق باشیم.

وی با اشاره به بازدید مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح از برخی شرکت‌های دانش بنیان وزرات دفاع در هفته قوه قضاییه، گفت: خدمات بسیار ارزشمندی در این شرکت‌ها انجام می‌شود که قابل تحسین و تقدیر است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تأکید بر لزوم تأمین معیشت کارکنان نیروهای مسلح تاکید کرد: با توجه به محدود بودن منابع مالی دولت، نقش سازمان اتکا در تأمین مایحتاج عمومی با قیمت مناسب برای آحاد ملت و به ویژه کارکنان نیروهای مسلح و خانواده آن‌ها بسیار مهم و اثرگذار است.

امیر، آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، جایگاه سازمان قضایی نیروهای مسلح را بسیار مهم و با اهمیت دانست و گفت: اقدامات پیشگیرانه سازمان قضایی نیروهای مسلح در صیانت و حفظ اقتدار نیروهای مسلح بسیار تأثیر گذار بوده است.

وی افزود: وزارت دفاع یک دولت کوچک است که در بخش‌های اقتصادی، چه بخش پشتیبانی نیروهای مسلح مانند فروشگاه اتکا برای ارائه خدمت به بازنشستگان و شاغلان و چه در بخش خدماتی مانند سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و نیز بخش صنعتی، ساخت سلاح و تجهیزات نیروهای مسلح را حمایت می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *