ابهام در اعزام تیم ملی تیراندازی به قهرمانی جهان؛ بلیت برای کره نیست

16:44 - 11 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۱۹۶۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اعزام تیم ملی تیراندازی به جام جهانی کره جنوبی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خبرگزاری میزان - چهارمین دوره جام جهانی تیراندازی قرار است از ۱۸ تا ۳۱ تیر (۹ تا ۲۲ جولای) به میزبانی کره جنوبی برگزار شود و در حالی که تنها یک هفته تا شروع این مسابقات زمان مانده وضعیت اعزام تیم ملی تیراندازی ایران به کره در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، چرا که با توجه به تاخیر در اعلام نفرات منتخب و عدم صدور ویزای تیراندازان امکان اخذ بلیت وجود ندارد.

البته با پیگیری‌های انجام شده گویا کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون تیراندازی به دلیل تقارب زمانی جام جهانی باکو که ماه پیش برگزار شد با جام جهانی کره‌جنوبی اطلاعات نهایی تیراندازان را دیر ارسال کرده و همین باعث تاخیر در روند صدور ویزای تیراندازان شده است.

اکنون گفته می‌شود ویزای تیراندازان صادر شده، اما با توجه به اینکه قرار بود تیم ملی تیراندازی 15 تیر ماه راهی کره جنوبی شود، اکنون جای خالی در پروازها به سمت کره نیست و مسئولان فدراسیون تیراندازی در حال رایزنی هستند تا در صورت بروز کنسلی در پرواز مسافران بتواند بلیت‌های سفر به کره را تهیه کند.

پیش از این تیم ملی تیراندازی ایران به دلیل آنچه که آماده نشدن ویزا اعلام شد حضور در جام جهانی مصر را از دست داد اما بعد از آن به جام جهانی برزیل و باکو اعزام شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *