رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری هرمزگان از بندر شهید رجایی بازدید کرد

16:36 - 10 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۰۵۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از بندر شهید رجایی، دستورات لازم به منظور تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبارها و گمرکات صادر شد.

خبرگزاری میزان-در جریان این بازدید، جلسه ای با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس و مسئولین اداره بنادر و کشتیرانی و گمرکات استان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این جلسه، دستورات لازم را به منظور تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبارها و گمرکات صادر کرد.

مجتبی قهرمانی همچنین بر لزوم جلوگیری از معطلی کشتی‌های حامل کالاهای ثبت سفارش شده در لنگرگاه‌ها و ترخیص سریع محموله‌های آنها تأکید کرد.

در ادامه، مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت‌های عملیاتی بنادر استان و بندر شهید رجایی بندرعباس ارائه کردند.

گفتنی است؛ بر اساس آمار، گمرک شهید رجایی بندرعباس، بزرگترین گمرک ایران است که به تنهایی بیش از ۵۵ درصد صادرات و واردات و ۷۰ درصد ترانزیت کشور را برعهده دارد و همچنین سالانه حدود ۱۰۰ میلیون تن کالا در بندر این گمرک تخلیه و بارگیری می‌شود که این رقم معادل تخلیه و بارگیری ۹۰ درصد کالا‌های کانتینری کشور است.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *