رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور سه تیم برتر رنکینگ فیفا در یک چهارم نهایی جام بیست و یکم

12:15 - 15 تير 1397
کد خبر: ۴۳۳۹۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
براساس جدیدترین رنکینگ اعلام شده فیفا که در ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) سال جاری اعلام شد، تنها سه تیم دور یک چهارم رقابت های جام جهانی در میان ده تیم برتر قرار دارند.
حضور سه تیم دور یک چهارم جام جهانی ۲۰۱۸ میان ده تیم برتر رنکینگ فیفابه گزارش گروه ورزشی ، براساس جدیدترین رنکینگ اعلام شده فیفا که در ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) سال جاری اعلام شد، تنها سه تیم دور یک چهارم رقابت های جام جهانی در میان ده تیم برتر قرار دارند.

ده تیم برتر این رنکینگ عبارتند از: آلمان، برزیل، بلژیک، پرتغال، آرژانتین، سوئیس، فرانسه، هلند، شیلی و اسپانیا که از این میان تنها سه تیم توانسته اند در دور یک چهارم جام جهانی ۲۰۱۸ حضور داشته باشند. صدر نشین این رده بندی، آلمان  پس از شکست شوکه کننده مقابل تیم ملی کره جنوبی در دور گروهی از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ خارج شد.

اولین دیدار دور یک چهارم رقابت‌های جام جهانی را تیم‌های فرانسه و اروگوئه انجام می‌دهند. فرانسه در این رنکینگ در رده هفتم و اروگوئه در رده ۱۴ قرار دارند. تیم‌های برزیل و بلژیک نیز که امشب در چارچوب رقابت‌های دور یک چهارم جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف یکدیگر می‌روند، به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

انگلیس که به عنوان شانس قهرمانی جام بیست و یکم مطرح شده است، جایگاهی بهتر از نیافته و رقیب اروپاییش یعنی سوئد نیز در رده ۲۴ قرار دارد. تیم تاریخ ساز میزبان که به دور یک چهارم این رقابت‌ها راه یافت نیز در رده ۷۰ این رنکینگ ایستاده است. این در حالی است که رقیب وی در این دور از رقابت‌ها در جایگاه ۲۰ قرار دارد.

تیم ملی کشورمان در این رده بندی در جایگاه ۳۷ و بالاتر از سایر تیم‌های آسیایی قرار گرفته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *