زخمی شدن یک فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

10:00 - 09 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۹۰۶۷
یک فرمانده و چند شهرک نشین صهیونیستی شب گذشته در جریان درگیری در کرانه باختری زخمی شدند.

خبرگزاری میزان – منابع صهیونیست از زخمی شدن چند نظامی و یک فرمانده رژیم صهیونیستی بر اثر درگیری‌ها در «نابلس» و «جنین» خبر می‌دهند.

به گزارش «شهاب و العین»، درگیری میان فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی در «جنین» در شمال کرانه باختری به زخمی شدن سه نظامی رژیم صهیونیستی منجر شد.

یورش نظامیان صهیونیست به «نابلس» نیز با مقاومت فلسطینیان مواجه شد و در پی آن یک فرمانده رژیم صهیونیستی زخمی شد.

فرمانده تیپ «السامره» (نام جعلی که صهیونیست‌ها به کرانه باختری داده اند) ارتش رژیم صهیونیستی و سه شهرک‌نشین از جمله زخمی‌های یورش مشترک ارتش و شهرک نشینان صهیونیست هستند.

به گزارش «روسیا الیوم»، «احمد جبریل»، مدیر مرکز اورژانس و هلال احمر نابلس اعلام کرد بر اثر درگیری میان فلسطینیان با نظامیان صهیونیست در نزدیکی مقبره حضرت «یوسف» در این شهر، 22 فلسطینی از جمله چند کودک مجروح شدند.

براساس گزارش مذکور، در میان جراحت‌ها 12 مورد خفگی، 3 مورد سوختگی، یک مورد تصادف و یک مورد اصابت گلوله فلزی با روکش پلاستیکی ثبت شد.

صدها صهیونیست شب گذشته به مقبره حضرت «یوسف» در «نابلس» یورش بردند؛ این یورش با مقاومت فلسطینیان از جمله تیپ «نابلس» وابسته به «سرایا القدس»، شاخه نظامی جهاد اسلامی مواجه شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز از بازداشت 12 فلسطینی از سراسر کرانه باختری طی شب گذشته خبر داد.

«فوزی برهوم»، سخنگوی حماس نیز در واکنش به درگیری‌های شب گذشته در کرانه باختری گفت «اعتراف رژیم اشغالگر صهیونیستی به مجروح شدن یک فرمانده تیپ و تعدادی از شهرک نشینان بر اثر گلوله رزمندگان مقاومت فلسطین، موید توانایی مقاومت در کرانه باختری در وارد کردن خسارات به دشمن و تحمیل قواعد جدید درگیری و افزایش هزینه هرگونه تهاجم یا حمله است.»

تنش‌ها در کرانه باختری در ماه‌های گذشته تشدید شده و حملات شهرک نشینان و ارتش رژیم صهیونیستی به فلسطینیان افزایش یافته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *