عامل قتل بازاچه ابوذر دستگیر شد/پرونده به صورت ویژه در حال رسیدگی است

11:01 - 14 تير 1397
کد خبر: ۴۳۳۷۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری عامل قتل بازارچه ابوذر کرمان ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعلام مفقودی از سوی خانواده مقتول خبر داد و گفت: پرونده به صورت فوق العاده در حال رسیدگی است.

دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از دستگیری عامل قتل بازارچه ابوذر کرمان ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعلام مفقودی از سوی خانواده مقتول خبر داد وگفت:پرونده به صورت فوق العاده در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با هشدار به اینکه دستگاه قضائی با قاطعیت با عوامل ناامنی در جامعه برخورد خواهد کرد، اظهار داشت:در مدت کوتاهی عمده تحقیقات این پرونده در شعبه ۷ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان انجام شده است وپس از وصول پاسخ استعلامات از مراجع ذی صلاح تصمیم نهایی اتخاذ و کیفرخواست بزودی صادر خواهد شد.

این مقام قضائی اعلام کرد:پس از اعلام مفقودی یک خانم میانسال از سوی خانواده وی، بلافاصله رسیدگی به پرونده در دستور کار شعبه ۷ بازپرسی و کارگاهان پلیس آگاهی کرمان قرار گرفت و متهم ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر گردید.

وی عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف و علت و انگیزه اصلی خود را سرقت طلا و جواهرات مقتول اعلام کرده است.

دادستان کرمان گفت: متاسفانه قاتل پس از وارد کردن ضربات متعدد چاقو اقدام به سرقت طلا‌های این خانم می‌نماید و طلا‌های مسروقه را در مکانی خارج از شهر به همراه آلت قتاله مخفی می‌نماید که توسط ماموران پلیس آگاهی کشف و ضبط می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه متهم (الف. م) سوابق کیفری از جمله سرقت و حمل مواد مخدر را در پرونده خود دارد، افزود: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

سالاری در پایان توصیه کرد: ضروری است مردم به خصوص بانوان هوشیارتر بوده و فریب افراد بیگانه و شیاد را نخورند و نکات ایمنی و حفاظتی را به ویژه در مکان‌های خلوت رعایت کنند.


برچسب ها: کرمان پرونده قتل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *