7 هزار و 198 پرونده در حوزه قضایی عنبرآباد کرمان در یک سال گذشته مختومه شد

13:23 - 08 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۷۸۱۳
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد کرمان گفت: تعداد پرونده های ورودی در یک سال گذشته به این حوزه قضایی برابر با 7 هزار و 676 و تعداد پرونده های خروجی نیز 7 هزار و 198 فقره بوده است.

ابراهیم سلیمانی در گفت وگو با میزان، درباره ارتباط تمام الکترونیک با مراجع انتظامی در حوزه قضایی عنبرآباد کرمان اظهار کرد: صدور دستورات و انجام و اعاده بصورت کاملا الکترونیکی است و پرونده های واصله به دادسرا نیز ثبت متمرکز شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد با اشاره به ثبت تمامی پرونده های مراجع انتظامی به گونه ای است که آمار پرونده های موجود در مراکز انتظامی صفر است، گفت: تعداد پرونده های ورودی در یک سال گذشته به این حوزه قضایی برابر با 7 هزار و 676 و تعداد پرونده های خروجی نیز 7 هزار و 198 فقره بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد رفع تصرف اراضی ملی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن و شهرسازی در راستای حفظ حقوق عامه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: نظارت و بازدید از کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی و تشکیل جلسات جهت رفع مشکلات بهداشتی، ورود به بحث تقصیر شهرداری در ورود خسارت به بیت المال و تشکیل پرونده و پاکسازی محله های آلوده به فروش مواد مخدر و جمع آوری تعداد 28 نفر از معتادین متجاهر و اعزام آنها به کمپ موضوع ماده 16 از دیگر برنامه های حوزه قضایی عنبرآباد در این بخش هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *