آغاز اردوی تیم ملی ب آب‌های آرام از فردا در دریاچه آزادی

11:34 - 08 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۷۶۳۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اردوی تیم ملی ب آبهای آرام با هدایت سرمربی تیم ملی در ۹ هیات قایقرانی از فردا ۹ تیرماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، اردوی تیم ملی ب آبهای آرام با هدایت سرمربی تیم ملی در ۹ هیات قایقرانی از فردا ۹ تیرماه آغاز می‌شود.

بنا به تصمیم کادر و کمیته فنی تیم ملی آبهای آرام، ورزشکاران تیم ملی ب با هدایت و برنامه پدرو سنا سرمربی برزیلی تیم ملی تمرینات خود را در هیات‌های قایقرانی محل زندگی خود تحت نظر دستیاران سرمربی تیم ملی انجام می‌دهند.
بر این اساس ۲۹ ورزشکار بانوان و آقایان در هیات‌های قایقرانی گیلان، تهران، مازندران، لرستان، کرمانشاه، بوشهر، البرز، اصفهان و آذربایجان شرقی تمرینات خود را از فردا ۹ تیرماه آغاز می‌کنند و تا ۲۹ تیر ادامه خواهند داد.

در استان گیلان یاس شافعی در کایاک بانوان، زیبا سماک‌حرفه در کانوی بانوان، ابوالفضل درجزی، داریوش محمدی، امیرحسین آقامیرزایی و صادق زمانی در کایاک آقایان و محمدسینا شکوری در کانوی آقایان تحت نظر آرش بصارت‌دار و علیرضا جاوید دستیاران سرمربی تمرین خواهند کرد.

در استان تهران سمن سلطانی، ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در کایاک بانوان، زهرا مطهر، مریم شورگشتی و هستی ناصری در کانوی بانوان، فربود کیانی، محمد میرزایی و محمد پیشگاهی در کایاک آقایان و امیرحسین قالیباف و ارشیا عبدالهی در کانوی آقایان تحت نظر علیرضا علیمحمدی تمرین می‌کنند.

در استان مازندران امیررضا آهنگربهان در کایاک آقایان و گلناز غضنفریان در کایاک بانوان در اردو هستند.

در استان لرستان علیرضا خمسه در کایاک آقایان، در استان کرمانشاه سما یاسمی در کایاک بانوان و در استان آذربایجان شرقی شیما داناپور در کانوی بانوان به اردو دعوت شده‌اند.

در استان بوشهر مژده مطرقی در کانوی بانوان و عرفان زنده‌پی در کانوی آقایان در اردو حاضر هستند.

در استان البرز کیانا گلبندها در کایاک بانوان و پریا قریشی در کانوی بانوان تحت نظر روژان پیروزنیا تمرین خواهند کرد.

در استان اصفهان نسترن خیرالهی در کانوی بانوان و امیررضا برزگر در کایاک آقایان زیر نظر فاطمه توکلی تمرین می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *