رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

الماسی: امیدوارم چیریچ در ایران ماندگار شود/ واترپلو از نظر فنی به جایگاه خوبی رسیده

10:20 - 08 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۵۹۶۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش واترپلو گفت: قرارداد سرمربی تیم ملی شهریور ماه به اتمام می‌رسد اما امیدوارم شرایط به نحوی که پیش برود تا دوباره این مربی در ایران ماندگار شود.

ارشیا الماسی، در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایطی که در لیگ واترپلو صربستان داشت، اظهار داشت: سال گذشته در با تیم والیوو قهرمان سوپر لیگ واترپلو صربستان شدم. از عملکردم به دلیل اینکه برای تیمم تاثیرگذار بودم رضایت کامل داشتم. تلاش می‌کنم تا بتوانم رشد بیشتری هم داشته باشم. پس از پایان لیگ صربستان هم در فروردین ماه، به ایران برگشتم.

وی در مورد تمرینات تیم ملی برای حضور مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: ابتدای سال با تیم ملی به اردوی یونان رفتیم و چند بازی تدارکاتی با باشگاه‌های آنجا برگزار کردیم که از نظر فنی خیلی به ما کمک کرد. پس از 10 روز دوباره تمرینات را زیر نظر وحید رضایی شروع کردیم تا برای مسابقات قهرمانی آسیا که در شهریور ماه برگزار می‌شود به فرم بهتری از آمادگی برسیم.

*پیشرفت واترپلو را مدیون چیریچ هستیم

ملی‌پوش واترپلو با اشاره به تأثیرگذاری چیریچ از زمان حضورش در ایران تصریح کرد: قرارداد چیریچ سرمربی تیم ملی شهریور ماه به اتمام می‌رسد اما امیدوارم شرایط به نحوی که پیش برود تا دوباره این مربی در ایران ماندگار شود. در این سال‌ها از نظر فنی رشته واترپلو به جایگاه خوبی رسیده است و این پیشرفت را بیشتر مدیون او هستیم. ثمره این موفقیت‌ها این شد تا در بازی‌های آسیایی جاکارتا به مدال برنز برسیم. آرزوی قلبی ما این است که سرمربی و رییس فدراسیون به نقطه نظرات مشترکی برسند تا بتوانیم از حضور او بیشتر بهره‌مند شویم.

الماسی در پاسخ به این سوال که حمایت‌ها از این رشته چگونه بوده است، بیان کرد: حمایت باید از همه طرف وجود داشته باشد؛ وزارت ورزش تا فدراسیون همه موظف هستند تا از تیم ملی حمایت کنند. شیوع بیماری کووید 19 همه چیز را به هم ریخت و به همین دلیل نمی‌توان گفت که حمایتی صورت نگرفت، اما آنچنان که باید باشد، نشده است. با وجودی که پتانسیل زیادی در بین بچه‌های ما وجود دارد اما در حقیقت این رشته مانند خیلی از رشته‌های دیگر محروم واقع شده است.

*امیدوارم واترپلو را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم

لژیونر واترپلو با اشاره به اینکه میانگین سنی تیم ملی واترپلو در بازی‌های جاکارتا 22 تا 23 سال بود، گفت: خوشبختانه با حضور در مسابقات مختلف تجربیات زیادی کسب کرده‌ایم و هم توانایی خودمان را نشان داده‌ایم. امیدوارم در مسابقات پیش‌رو، چیزی که در وجود همه ورزشکاران واترپلو است را نشان دهیم.

الماسی در پایان در مورد اینکه آیا پیشنهادی برای حضور در تیم‌های دیگر دارد یا خیر، اظهار کرد: چندین پیشنهاد از یونان و حتی خود صربستان دریافت کرده‌ام و تصمیم دارم با کادرفنی تیم ملی مشورت کنم تا بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم تا باعث پیشرفت من شود. امیدوارم این اتفاق برای سایر ملی‌پوشان هم رخ دهد تا بتوانیم واترپلو را به جایگاه اصلی خودش برسانیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *