سنت شکنی انگلیس در جام بیست و یکم

11:29 - 13 تير 1397
کد خبر: ۴۳۳۵۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
انگلیس موفق شد در آخرین روز رقابت‌های دور یک شانزدهم جام جهانی ۲۰۱۸ در مقابل کلمبیا با ضربات پنالتی رقیب خود را شکست دهد.
سنت شکنی انگلیس در جام ۲۱به گزارش گروه ورزشی ، تیم ملی انگلیس موفق شد در آخرین روز رقابت‌های دور یک شانزدهم جام جهانی ۲۰۱۸ در مقابل تیم ملی کلمبیا با ضربات پنالتی رقیب خود را شکست داده و راهی دور یک هشتم نهایی شود. این موفقیت در ضربات پنالتی برای سه شیر‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که آنان سال‌ها با تابوی ضربات پنالتی روبرو بودند.

تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا در دور نیمه نهایی و در دیدار با آلمان غربی در ضربات پنالتی با نتیجه ۳-۴ شکست خورد. در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، انگلیس با قرار گرفتن در رده دوم دور گروهی پس از رومانی، در یک هشتم به مصاف آرژانتین رفت که در ضربات پنالتی بازی را واگذار کرد. این دیدار در وقت معمول با نتیجه ۲-۲ پایان یافت و در ضربات پنالتی انگلیس ۳-۴ رقابت را به حریف واگذار کرد.

در جام جهانی ۲۰۰۶ نیز این تیم در دور یک هشتم مقابل پرتغال در ۹۰ دقیقه مسابقه به نتیجه ۰-۰ رسید و در ضربات پنالتی ۱-۳ شکست خورد.

به نظر می‌رسد تیم ملی انگلیس با سنت‌شکنی شب گذشته مصمم‌تر از قبل به حضور در فینال و قهرمانی در این دوره جام جهانی فکر می‌کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *