وزیر کشور سابق پاکستان، "نواز شریف" را به افشاگری تهدید کرد

16:20 - 13 تير 1397
کد خبر: ۴۳۳۴۴۱
وزیر کشور سابق پاکستان که طی روزهای اخیر اختلافاتش با نواز شریف به شدت افزایش یافته است، وی را به افشاگری‌های بیشتر تهدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل  به نقل از جیو تی وی، «چوهدری نثار» وزیر کشور سابق پاکستان ضمن تهدید نواز شریف گفت: من احترام و حرمت رفاقت 34 ساله خود را با اونگهداشته‌ام در غیر این صورت حرف‌های زیادی برای افشا کردن دارم.

وی تصریح کرد: اگر نواز شریف به رفتار بد خود ادامه دهد به زودی سخنانی را افشا می‌کنم که مردم حقیقت را در مورد حزب نواز بدانند.

چوهدری نثار در حالی که «عمران خان» را رقیب خود قرار نداد گفت: مبارزه اصلی من در انتخاباتی آتی با نواز شریف، شهباز شریف و آصف زرداری است.

وزیر کشور سابق پاکستان بیان کرد: از من خواسته شد که برای اخذ سهمیه حزب نواز درخواست دهم ولی من شان خود را بالاتر از این می‌بینم که برای اخذ سهمیه درخواست بنویسم.

این سیاستمدار مطرح پاکستانی اضافه کرد: من هیچ‌گاه در عمر سیاسی خود به کارهای حرام و خلاف شرع یا اخذ رشوه و دروغ گویی دست نزده‌ام به همین دلیل نیز بین مردم محبوبیت زیادی دارم.

چوهدری نثار افزود: بارها نواز شریف را از مقابله با ارتش و دادگاه عالی منع کردم ولی او به من توجهی نکرد.

گفتنی است پس از بروز مشکل در روابط چوهدری نثار و نواز شریف ، شهباز شریف تلاش کرد تا روابط این دو را بهتر کند ولی موفق به این کار نشد.

وزیر کشور سابق پاکستان قصد دارد به صورت آزاد در انتخابات شرکت کند و در این رابطه اعلام کرده است: اگر در انتخابات پیروز شود از نماینده تحریک انصاف حمایت خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *