پشت پرده شایعات جدایی کریستیانو رونالدو از رئال

21:27 - 12 تير 1397
کد خبر: ۴۳۳۴۱۶
پس از شگفتی بزرگی که نیمار در فصل نقل و انتقالاتی تابستان گذشته صورت داد؛ حالا نوبت به کریستیانو رونالدو رسیده است.

پشت پرده شایعات جدایی کریستیانو رونالدو از رئالبه گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، شایعات جدایی کریستیانو رونالدو زمانی رنگ جدیت به خود گرفت که مدیر برنامه های او؛ یعنی خورخه مندس نتوانست مذاکرات موفقی را با فلورنتینو پرز در ارتباط با افزایش دستمزد موکلش به پیش ببرد.

رونالدو نیز پس از این سکوت اختیار کرد تا تمام تمرکزش بر روی پرتغال و جام جهانی باشد و همه چیز را به آینده موکول کرد؛ پرتغال اما در جام جهانی خیلی راه طولانی را پیش روی خود نداشت و با حذف در مرحله 1/8 نهایی، پروسه جدایی رونالدو باز هم کلید خورد.

این بار اما خبری متحیر کننده همگان را شوکه کرده بود! چرا که یوونتوس برای خرید سوپر استار رئال مادرید آستین بالا زده بود! باشگاهی که سابقه آخرین خرید هنگفتش به شاید یک دهه پیش باز می گشت تا پیشنهاد 100 میلیون یورویی آنها رسما به صندوق پیشنهادات پرز برسد.

این فضا در روزهای گذشته در جریان بود تا اینکه امروز مجری برنامه El Chiringuito TV با ادعایی جنجالی فضا را جنجالی تر و آتشین تر از همیشه کرد و مدعی شد که باشگاه رئال مادرید با پیشنهاد 100 میلیون یورویی بیانکونری ها موافقت کرده است!

حالا این هواداران رئال مادرید هستند که با ورود همه جانبه خود به موتور های جست و جو اینترنتی به دنبال یافتن خبری موثق از شرایط ستاره پرتغالی تیمشان هستند! چرا که آنها به هیچ عنوان دوست ندارند ستاره بزرگ خود را از دست بدهند و جدایی رونالدو به معنای از دست دادن بخش اعظمی از قلب آنها خواهد بود!

 

منبع: ورزش 11

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *