حمله سایبری به شرکت فولاد خوزستان ناکام ماند

12:26 - 06 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۳۶۴۳
مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان گفت: صبح امروز بعضی از سیستم ها و تجهیزات شرکت فولاد خوزستان مورد حمله سایبری قرار گرفتند که خوشبختانه علی رغم حملات مذبوحانه صورت گرفته این توطئه ناکام ماند.

خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان گفت: ساعت ۵:۱۵ دقیقه صبح امروز متاسفانه بعضی سیستم های شرکت فولاد خوزستان مورد حمله سایبری قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات به موقع و هوشیاری موجود، این حمله ناکام ماند و هیچ خسارت و آسیبی به خط تولید شرکت فولاد خوزستان وارد نشد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: خط تولید شرکت فولاد هم اینک فعال بوده، تمامی کارکنان حوزه های مختلف با تعهد و تعلق سازمانی در محل کار حاضر بوده  و مختصر اختلالی که به سایت، کانال های اطلاع رسانی  و سامانه پیامکی این شرکت وارد شده در حال برطرف شدن است.

وی ادامه داد: نخبگان و مسوولین امر در حال بررسی جزئیات بیشتر این اتفاق و رفع مشکلات هستند و ان شاءالله تا آخر وقت امروز وضعیت به روال عادی بازگردد.

امین ابراهیمی تصریح کرد: همه مجموعه های رسانه ای کشور توجه داشته باشند که اخبار منتشر شده در کانال تلگرامی شرکت فولاد خوزستان به دلیل هک شدن این کانال از سوی دشمنان و بدخواهان کشور ، از تاریخ امروز تا اطلاع ثانوی معتبر نبوده و صحت هیچ یک از مطالب آن تایید نمی‌شود.

وی بیان کرد: تا اطلاع ثانوی آخرین اخبار و اطلاعیه‌های شرکت فولاد خوزستان از طریق خبرگزاری‌های رسمی و کانال مجازی شرکت در اپلیکیشن آی‌گپ منتشر خواهند شد.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *