نماینده ادوار مجلس: حمایت قوه قضاییه از تولید یک اقدام تحولی در کارنامه رئیس دستگاه قضا است

15:19 - 08 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۳۳۱۴
نماینده مجلس نهم با بیان اینکه ورود قوه قضاییه به موضوع مانع زدایی از مسیر تولید یک اقدام تحولی در کارنامه رئیس دستگاه قضا است، گفت: با همت قوه قضاییه خیلی از مراکز تولیدی به چرخه تولید بازگشتند.

موسی الرضا ثروتی در گفت و گو با میزان در رابطه با عملکرد رئیس دستگاه قضا گفت: حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای تحول بسیار خوب در ابعاد مختلف حوزه قضایی کشور ایجاد کرده است.

ثروتی تأکید کرد:  رئیس قوه قضاییه نگاه ویژه‌ای به سرعت رسیدگی به پرونده های قدیمی دارد زیرا در شرایط فعلی حجم بالای پرونده ها به یک معضل برای دستگاه قضا تبدیل شده است.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه سرعت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در کاداستر اراضی ملی یکی دیگر از اقدامات تحولی در مسیر مدیریت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در دستگاه قضا است، تصریح کرد: این اقدام تأثیر گذار و ماندگار خواهد بود.

ثروتی با بیان اینکه ورود قوه قضاییه به موضوع مانع زدایی از مسیر تولید یک اقدام تحولی دیگر در کارنامه رئیس دستگاه قضا است، گفت: با همت قوه قضاییه خیلی از کارخانجات و مراکز تولیدی به چرخه تولید بازگشتند و برای خیلی از کارگران شغل ایجاد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم با تأکید بر اینکه خیلی از این کارخانجات به دلیل معوقات بانکی تعطیل و نیمه فعال بودند، اضافه کرد: قوه قضاییه با ورود به حوزه حمایت از تولید این مانع را از سر راه تعدادی از کارخانجات برداشت.

ثروتی با اشاره به اینکه یکی از تحولات مهم در دستگاه قضا،  رسانه ای بودن مسئولان قضایی کشور است،  تصریح کرد: مسئولان قضایی کشور ارتباط خوبی با رسانه دارند.

این نماینده مجلس نهم اظهار کرد: نشست سران قوا،  می تواند یک پشتوانه محکم برای سرعت دهی به حل مشکلات کشور باشد تا به سرعت تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف محقق شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *