رئیس دادگستری استان کرمانشاه از 2 واحد تولیدی دانش بنیان بازدید کرد/ دستور پیگیری و حل مشکلات 2 واحد تولیدی دانش بنیان

23:13 - 04 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۰۷۲۴
در چهارمین روز از هفته قوه قضاییه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در قالب هیئتی و در یک بازدید 5 ساعته از دو واحد تولیدی دانش بنیان پویا نیرو و مارپیچ باختر،ضمن تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی دستور رسیدگی و حل مشکلات قضایی آنها را صادر کردند.

خبرگزاری میزان - پرویزتوسلی زاده در چهارمین روز از هفته قوه قضاییه در یک بازدید 5 ساعته از 2 واحد تولیدی دانش بنیان پویا نیرو و مارپیچ باختر، ضمن تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی دستور رسیدگی و حل مشکلات قضایی آنها را صادر کرد.

توسلی زاده گفت: با اشاره به اینکه حل بسیاری از مشکلات جامعه در گرو حمایت از واحدهای تولیدی است گفت فقر؛ آرامش ذهنی و روانی جامعه را از بین می برد. حمایت از تولید و کمک به اشتغال می تواند به افزایش و تولید ثروت و خدمات در جامعه بیانجامد.

وی افزود: همین امر به رفع بسیاری از آسیب های اجتماعی کمک می کند و آرامش ذهنی جامعه را تضمین سازد.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه خاطرنشان کرد: توسعه کشور ناشی از تولید و توسعه علم است. بنابراین واحدهای تولیدی ما نیازمند دستیابی به علم روز دنیا هستند تا بتوانند به افزایش تولید و اشتغال کمک کنند.

وی ادامه داد: در حل مشکلات حقوقی و قضایی واحد های تولیدی هر اقدامی لازم باشد انجام می دهیم. چرا که معتقدیم تولید کننده باید آرامش ذهنی داشته باشد تا بتواند کار و تولید کند.

لازم به ذکر است شرکت تولیدی و دانش بنیان پویا نیرو با توان تولیدی روزانه 240 تن با اشتغال حدود 220 نفر بزرگترین واحد تولید کننده کابل های هوایی و آخرین تکنولوژی در کشور و منطقه است. این شرکت دومین تولید کننده مغزی های کامپوزیت در دنیاست.

مدیرعامل این شرکت به دلیل قدردانی از حمایت های رئیس دادگستری استان کرمانشاه هر ماه یک زندانی را آزاد و هفتگی به اشتغال 4 نفر کمک می‌کند.

دیگر واحد تولیدی دانش بنیان که مورد بازدید رئیس کل دادگستری کرمانشاه قرار گرفت شرکت مارپیچ باختر تولید کننده قطعات جلوبندی خودرو بود که حدود 85 درصد از قطعات جلوبندی شرکت سایپا را تامین می کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *