دیدار فرمانده كل ارتش با رئيس سازمان قضايی نيروهای مسلح / حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان: صيانت و پيشگيری از وقوع جرم در نيروهای مسلح يک اصل در سازمان قضايی است

22:48 - 04 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۰۶۶۹
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دیدار کرد.

خبرگزاری میزان - اميرسرلشکر سید عبدالرحيم موسوی، فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ايران با حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رئيس سازمان قضايی نيروهای مسلح ديدار كرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا پورخاقان، رئيس سازمان قضايی نيروهای مسلح در اين ديدار ضمن تشكر از حضور امير سرلشکر سید عبدالرحيم موسوی، صيانت و پيشگيری از وقوع جرم در نيروهای مسلح را يک اصل در سازمان قضايی دانست و بیان کرد: تمام تلاش سازمان قضايی نيروهای مسلح اين است كه از نيروهای مسلحی كه حافظ امنيت اين كشور هستند صيانت کرده و نگذارد جرمی اتفاق بيافتد.

وی از زحمات تمام فرماندهان ارتش در حل مشكل پادگان لشگر 77 در مشهد مقدس، قدردانی كرد و گفت: با همت تمام فرماندهان و دفتر فرماندهی معظم كل قوا، اختلافات و مشكلات ناشی از انتقال اين پادگان در چند روز حل و ظرف 48 ساعت تمام مجوزها صادر شد تا اين مسئله در مشهد به نفع مردم حل و فصل شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از حكميت این سازمان در موارد ديگر استقبال كرد و گفت: سازمان قضايی نيروهای مسلح اين آمادگی را دارد كه در موارد مشابه برای منفعت و سود مردم به عنوان حكم وارد عمل شود.

امير سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در اين ديدار ضمن تبريک هفته قوه قضاييه و تشكر از حكميت سازمان قضايی نيروهای مسلح در حل و فصل مشكل پادگان لشگر 77 ارتش در مشهد، بیان کرد: حل شدن اين مسئله در مشهد مقدس می‌تواند به عنوان يک الگوی موفق برای حل مشكل سایر پادگان‌ها در ديگر شهرها باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *