استاندار البرز با رئیس کل دادگستری این استان دیدار کرد

23:08 - 04 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۰۶۴۶
استاندار البرز در چهارمین روز از هفته قوه قضاییه در محل دادگستری کل استان البرز حضور یافت و با رئیس کل دادگستری و معاونان وی و دادستان کرج دیدار کرد.

خبرگزاری میزان - مجتبی عبداللهی استاندار البرز در چهارمین روز هفته قوه قضاییه با حضور در محل دادگستری کل استان البرز ضمن دیدار با رئیس کل دادگستری و معاونان وی و دادستان کرج هفته قوه قضائیه را به کلیه مدیران و کارکنان دستگاه قضایی در استان تبریک گفت.

در این نشست رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به تعامل و همدلی موجود بین دستگاه قضایی و اجرایی استان گفت: این تعامل در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی وجود دارد و ضمن کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، موجب شفافیت در امور و رفع موانع و بسترهای فسادزا و در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز منجر به رفع موانع و رونق تولید شده است.

فاضلی هریکندی به تاکید رئیس قوه قضاییه به همراهی و تعامل دستگاه قضایی با سایر دستگاههای حاکمیتی اشاره و بیان کرد: تعامل دستگاههای مختلف با یکدیگر موجب رفع مشکلات موجود و انجام هرچه بهتر ماموریت های دستگاهها و در نتیجه باعث جلب رضایت و اعتماد مردم خواهد شد.

استاندار البرز نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا بویژه شهید بهشتی، از تلاش ها، تعاملات و همراهی های قوه قضاییه در استان قدردانی کرد و بر ضرورت افزایش تعامل و انسجام در جهت حل بنیادین مشکلات و عوامل بروز جرائم تاکید و در در این رابطه اعلام آمادگی کرد.

عبداللهی با بیان اینکه ریشه بسیاری از جرائم، ناآگاهی و فقر فرهنگی است، فعالیت و پویایی قرارگاه اجتماعی استان را گام بزرگی در جهت این امر دانست.

وی مسئولیت دستگاه قضا در استان البرز را بسیار خطیر دانست و از بردباری و دقت نظر قضات و کارکنان دادگستری تقدیر کرد.

امتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *