دادستان زرند در پی حادثه مرگبار برخورد کامیون و مینی بوس در زرند، طرح دوبانده کردن این محور را در دستور کار قرار داد

22:28 - 03 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۸۴۷۱
با توجه به تکرار چندین باره حوادثی چون حادثه مرگبار برخورد کامیون و مینی بوس در این محور زرند دادستانی به موضوع ورود کرده تا با استفاده از اعتبارات بخش دولتی و خصوصی در بلند مدت طرح دوبانده کردن این محور اجرایی شود.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده با اشاره به وقوع حادثه برخور د دو دستگاه کامیون و مینی بوس حامل کارگران ذغالسنگ در محور «جلال آباد» به «یزدان شهر» شهرستان زرند، اظهارکرد: براساس اعلام پلیس راه، انحراف به چپ کامیون ناشی از خواب آلودگی راننده دلیل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: مینی بوس سرویس ایاب و ذهاب کارگران معدن «جلال آباد» شهرستان زرند بوده است.

دادستان عمومی و‌ انقلاب شهرستان زرند گفت: این حادثه با وجود تمامی نظارت های پلیس اتفاق افتاده است و دادستانی زرند بر توسعه نظارت های این بخش به منظور جلوگیری از تکرار این حوادث تاکید دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تکرار چندین باره چنین حوادثی در این محور به دلیل تردد بالای کامیون ها و مینی بوس های حامل کارگران، دادستانی شهرستان زرند به موضوع ورود کرده تا با استفاده از اعتبارات بخش دولتی و خصوصی در بلند مدت طرح دوبانده کردن این محور اجرایی شود.

وی عنوان کرد: در کوتاه مدت نیز تاکید شده است که مدیریت مناسب درباره عدم تردد کامیون ها در زمان جابجایی کارگران معادن صورت گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *