رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بزرگ‌ترین نمایش‌های مارادونا در جام جهانی روسیه

9:50 - 11 تير 1397
کد خبر: ۴۳۲۸۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مارادونا به دلیل توجه شبکه های اجتماعی به رفتارهایش باز هم در کانون توجهات قرار گرفت.
بزرگ‌ترین نمایش‌های مارادونا در جام جهانی روسیهبه گزارش گروه ورزشی ، مارادونا که برای بسیاری از مردم به عنوان بزرگ‌ترین فوتبالیست جهان در تمامی ادوار شناخته شده است، با وجود این که مدت‌ها پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، به دلیل توجه رسانه‌های اجتماعی به رفتار‌های خنده دارش در طول مسابقات دوباره در اذهان زنده شد.

تیم ملی آرژانتین پس از پذیرش شکست در دیدار با فرانسه از دور رقابت‌ها خارج شد. اما بزرگترین هوادار این تیم دیه گو مارادونا تا مدت‌ها در خاطره مردم و شبکه‌های اجتماعی باقی خواهد ماند. بازیکن افسانه‌ای تیم ملی فوتبال آرژانتین در طول بازی‌های اخیر آرژانتین در جام جهانی با تشویق‌ها و توهین هایش در مقابل دوربین لحظاتی را خلق کرد که مورد توجه همگان قرار گرفت.

در حال حاضر صد‌ها ویدئو از رفتار‌های عجیب و خنده دار مارادونا در اینترنت وجود دارد که لحظات حماسی وی را در vip ورزشگاه و حین بازی تیم ملی کشورش نشان می‌دهد. شوخی‌های زیادی نیز با این حرکات مارادونا شده است.

این حرکات نمایشی وی در سال ۱۹۶۲ نیز وی را به دردسر انداخته بود و فیفا در آن به سال مارادونا به دلیل رفتارهایش تذکر داده و وی را از ادامه حضور در مسابقات جام جهانی منع کرده بود. این مممنوعیت بار دیگر در روز دیدار فرانسه- آرژانتین تکرار شد.

کولین اسمیت رئیس بخش مسابقات بین الملل فیفا گفت: «دیگو مارادونا، مسلما یکی از بزرگترین فوتبالیست‌هایی است که تا به حال در دنیا وجود داشته و بخشی از "برنامه افسانه فیفا" است. انتظار داریم همه بازیکنان فعلی و بازیکنان سابق، کارکنان، طرفداران و همه به شیوه‌ای توام با احترام رفتار کنند، اما ستارگانی مانند دیگو، کارلوس پویول و خاویر زانتی فوتبال را ساخته اند و کار خود را انجام می‌دهند تا ما را برای ساختن تصویری بزرگ‌تر بازی دهند.»


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *