مشکلات نمازگزاران در میز خدمت مسئولان قضایی دادگستری مازندران رسیدگی شد

17:24 - 03 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۷۷۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به برگزاری میزخدمت قضایی گفت: درصدد هستیم مشکلات مردم را تا جایی که در اختیار ماست برطرف کنیم.

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان مازندران، دادستان شهرستان ساری و مسئولان ارشد قضایی استان و سازمان‌های تابعه ضمن برگزاری میزخدمت در مصلای شهرستان ساری به استماع مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی مردم پرداختند و دستورات لازم در این زمینه را صادر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری گفت: در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر ارتباط مستقیم و بدون واسطه با آحاد جامعه و حضور در مساجد، در سال گذشته به دفعات میز خدمت قضایی در تمام حوزه های قضایی سراسر استان برگزار و مشکلات مراجعان بررسی ودستورات لازم صادر شد.

وی یکی از اثرات دیدارهای مردمی و میز خدمت را تکریم ارباب رجوع و ایجاد فضای صمیمانه بین مردم ومسئولان ارشد قضایی ذکر کرد و گفت: میزهای خدمت قضایی در مساجد و در فضایی صمیمی تشکیل می‌شود، مردم به صورت رایگان و بی واسطه با مسئولان ارتباط برقرار می کنند ما خادم این مردم هستیم وبه این خدمتگزاری افتخار می‌کنیم، در صدد هستیم مشکلات مردم را تا جایی که در اختیار ماست برطرف کنیم.

رئیس کل دادگستری استان مازندران فرصت خدمت به مردم را بسیار با ارزش دانست و گفت: درتمامی جلساتی که با قضات وکارکنان برگزار می شود بر برقراری ارتباط صمیمانه با مردم، تکریم مراجعان. برخورد مناسب با ارباب رجوع تاکید می شود، امیدواریم مردم شریف استان به رضایتمندی مطلوبی نسبت به عملکرد دستگاه قضایی استان برسند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *