رئیس کل دادگستری استان زنجان: در آینده نزدیک تمامی ابلاغ‌های استان الکترونیکی می شود

13:49 - 03 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۷۷۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضایی در برخورد با پدیده قاچاق مواد مخدر عزمی راسخ دارد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در همایش قضایی و انتظامی استان زنجان که به‌مناسبت هفته قوه قضاییه و میزبانی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: همکاری و همراهی مراجع قضایی و انتظامی در انجام وظایف مشترک و برقرای نظم در جامعه امری ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان، از اقدامات به‌موقع و قاطع نیروی انتظامی استان در برخورد با اخلالگران نظم و امنیت به‌خصوص در برخورد با بزه‌های خشن تقدیر کرد.

وی از حمایت قاطع دستگاه قضایی از مراجع انتظامی استان در انجام ماموریت و اهداف مشترک خصوصا در حوزه ضابطان تاکید کرد و گفت: رسیدن به اهداف مشترک در سایه هم افزایی و اجرای قاطع دستورات قضایی توسط ضابطان محقق خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان رعایت حقوق شهروندی را در انجام ماموریت‌های قضایی و انتظامی مورد تاکید قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به اینکه اجرای سیاست‌های قوه قضاییه در استان شتاب خوبی دارد، ادامه داد: ابلاغ الکترونیکی یکی از سیاست‌های مهم قوه قضاییه در استان است که امیدواریم در آینده نزدیک ۹۵ درصد ابلاغ الکترونیکی به ۱۰۰ درصد برسد.

رئیس کل دادگستری زنجان برخورد با قاچاق مواد مخدر در استان را امری مهم بیان کرد و گفت: دستگاه قضایی در برخورد با این پدیده خانمان سوز عزم راسخ داردکه همراهی و همکاری مراجع انتظامی در برخورد و دستگیری با قاچاقچیان مواد مخدر امری لام و ضروری است.

در ابتدای همایش سردار طلاقیه فرماندهی انتظامی استان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: ورود قاطع دستگاه قضایی به موضوعات و حمایت از انتظامی استان در ایجاد امنیت پایدار بسیار موثر است.

وی بر همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی و انتظامی در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه را مورد تاکید قرار دادند.

گفتنی است، میز خدمت مسئولان قضایی استان زنجان در سومین روز از هفته قوه قضاییه در نماز جمعه زنجان و سایر شهرستان‌های استان برگزار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *