ملاقات مردمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد

16:38 - 02 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۶۸۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با برپایی جلسه ملاقات مردمی، مشکلات و موارد قضایی مراجعه کنندگان را بررسی و در این رابطه نیز دستوراتی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - همزمان با دومین روز از هفته قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به همراه محمد جعفر شهبازی معاون اول سازمان، بیگ مرادی معاون نظارت و بازرسی و قائدی قاضی اجرای احکام دادسرای نظامی تهران با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) سازمان قضایی نیروهای مسلح با مراجعه کنندگان دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، بیان کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح روزهای سه شنبه هر هفته با برگزاری برنامه ملاقات مردمی بررسی درخواست‌های مراجعه کنندگان را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی افزود: به مناسبت هفته قوه قضاییه، این برنامه به صورت ویژه‌ای در فضای بزرگ‌تر و زمان بیشتری برگزار شد تا افراد بیشتری بتوانند در آن حضور پیدا کنند تا به درخواست‌هایشان رسیدگی کنیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: برخی از درخواست‌های مردمی که در جلسه امروز مطرح شد، منطبق با قانون نبود؛ به عنوان مثال فردی که تازه به حبس رفته و 10 سال حبس دارد در ابتدای شروع مجازات نمی‌تواند مشمول تخفیفات شود یا از آزادی مشروط و یا از پابند الکترونیکی استفاده کند.

وی افزود: برخی از مراجعه کنندگان بدون اینکه تأمین لازم را در پرونده داشته باشند، متقاضی مرخصی بودند.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان اظهار کرد: متناسب با درخواست‌ها، بررسی‌های لازم در خصوص خواسته‌های مراجعه کنندگان صورت گرفت و دستورات لازم صادر و درخواست‌هایی نیز برای بررسی بیشتر به کارگروه‌ها ارجاع شد تا فرآیند کمک به این اشخاص بررسی و مساعدت لازم انجام شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *