مسئولان دستگاه قضایی استان قزوین از شرکت‌های دانش بنیان استان بازدید کردند

15:27 - 02 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۶۶۷۲
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
همزمان با اولین روز هفته قوه قضاییه رئیس کل دادگستری استان قزوین به همراه دادستان مرکز استان از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی در حاشیه بازدید از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی کاسپین قزوین، اظهارکرد: با توجه به شعار سال‌جاری و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید و حوزه دانش بنیان، دستگاه قضایی آمادگی لازم برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با بهره مندی از ظرفیت های موجود را دارد.

وی افزود: شرکت های دانش بنیان مستقر در استان قزوین از ظرفیت خوبی برخوردارند و با در نظر گرفتن اهمیت تولید باید روند اعطای مجوز به شرکت های دانش‌بنیان تسریع شود.

در این بازدید‎ها که با همراهی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، رئیس دادگستری استان قزوین و دادستان شهرستان آبیک، معاون پارک علم و فناوری استان قزوین و جمعی از مدیران بخش صنعت صورت گرفت از مرکز خدمات فناوری و کسب و کار پردیس و شرکت های دانش بنیان توسان تکنو تولید کننده دستگاه های کارتخوان، ماشین های بانکی و کارتخوان های پرداخت هوشمند، شرکت دانش بنیان پارسا پلیمر شریف تولید کننده ترکیبات پیشرفته پلی میر، شرکت الماس فناوران گیتی تولید کننده انواع چسب و شرکت دانش بنیان سدنا تولید کننده تب لت، دستگاه های پزشکی خانگی و کلیدهای برق بازدید به عمل آمد.

این شهرک با بیش از ۴۲۰ شرکت، طرح صنعتی و دانش بنیان در شهرستان‌ آبیک استان قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری بازدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *