خرید فرش‌های میلیاردی با چک سرقتی

19:40 - 10 تير 1397
کد خبر: ۴۳۲۶۶۳
رئیس پلیس آگاهی استان  اصفهان از دستگیری سارقی که دسته چک فردی را سرقت و با یک فقره آن ۴ تخته فرش ابریشم به ارزش ۴ میلیارد خریداری کرده بود، خبر داد.

خرید فرش‌های میلیاردی با چک سرقتیبه گزارش خبرنگار گروه جاکعه خبرگزاری ممیزان سرهنگ سعید سلیمیان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر اینکه فردی قصد خرید ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال سکه از یک طلافروشی و ارائه یک فقره چک سرقتی را دارد بلافاصله مأموران گشت انتظامی و پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه طلافروش چک ارائه‌شده را استعلام و پس‌ازاینکه متوجه سرقتی بودن آن شده و طی تماس با پلیس موضوع را اعلام کرده بود بیان داشت: مأموران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و او را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمیان بیان داشت: این سارق در بازجویی‌های پلیس به خرید ۴ تخته فرش ابریشم به ارزش ۴ میلیارد ریال با ارائه یک فقره چک مسروقه اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: هوشیاری و تماس به‌موقع شهروندان با پلیس مانع از وقوع بسیاری از جرایم می‌شود که پلیس نیز به فروشندگان اجناس توصیه می‌کند چک‌های دریافتی را قبل از ارائه اجناس استعلام و از اصالت آن‌ها مطمئن شوند.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *