دولت قدری در تشخیص اولویت‌ها دچار مشکل است/ اعتبارات در جایی دیگر مصرف می‌شود

16:58 - 10 تير 1397
کد خبر: ۴۳۲۶۴۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی» مجلس با بیان اینکه دولت قدری در تشخیص اولویت‌ها دچار مشکل شده است، گفت: در حال حاضر اعتبارات برای رفع بحران‌های آبی در جایی دیگر مصرف می‌شود که آن پروژه‌ها ممکن است ۵ سال دیگر به نتیجه برسند و یا اصلا ما در آن حوزه هیچ تنشی نداشته باشیم.
دولت قدری در تشخیص اولویت‌ها دچار مشکل شده است/ اعتبارات در جایی دیگر مصرف می‌شودعباس پاپی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به مشکلات اخیر آبی در کشور گفت: مجلس اجازه برداشت منابع از صندوق توسعه ملی برای رفع مشکلات آبی مردم را به وزارت نیرو داده است و مقام معظم رهبری هم در این زمینه تاکید داشته‌اند.

وی افزود: امسال دولت - وزارت نیرو - مجوز برداشت ۳۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای رفع مشکلات آبی کشور را دارد.

عضو کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی» مجلس  تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که برای رفع مشکلات آبی در استان خوزستان دولت به‌صورت ضربتی از این ۳۰۰ میلیون دلار ۷۰ میلیون دلار آن را تخصیص دهد. بنده احساس می‌کنم با تخصیص این اعتبارات به‌راحتی می‌توان مشکل آب دزفول، اهواز و خرمشهر را حل و فصل کرد.

وی با اشاره به عدم تخصیص اعتبارات در این رابطه از سوی دولت گفت: در حال حاضر دولت قدری در تشخیص اولویت‌ها دچار مشکل شده است.

این نماینده مجلس بیان داشت: در حال حاضر اعتبارات برای رفع بحران‌های آبی در جایی دیگر مصرف می‌شود که آن پروژه‌ها ممکن است ۵ سال دیگر به نتیجه برسند و یا اصلا ما در آن حوزه هیچ تنشی نداشته باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *