رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

25 درصد خودروهای توقیفی در انبار سازمان اموال تملیکی کرمانشاه تا پایان اردیبهشت ماه تعیین تکلیف شد

9:14 - 17 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۶۱۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: 108 دستگاه خودرو توقیفی در انبار سازمان اموال تملیکی در پی جلسات متعدد تا پایان اردیبهشت ماه تعیین تکلیف شد که این میزان 25 درصد خودروهای توقیفی انبار است.

پرویز توسلی زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت ساماندهی فعالیت سازمان اموال تملیکی و تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای این سازمان، اظهار کرد:استان کرمانشاه در تعیین تکلیف پرونده‌های جاری و سنواتی اموال تملیکی رتبه اول کشوری را دارد.

وی افزود: پرونده‌های موجود در این زمینه ناشی از پرونده‌های کالا‌های قاچاق و یا تعزیراتی است که برای تعیین تکلیف از سوی مقام قضایی به این انبار‌ها گسیل می‌شوند و پس از تعیین تکلیف روانه بازار می‌شوند که خوشبختانه کار به صورت روان و جاری در حال انجام است.

رئیس دادگستری استان کرمانشاه بیان کرد: نسبت پرونده‌های جاری به سنواتی در املاک تملیکی استان کرمانشاه حدود 3 درصد است و این ناشی از هماهنگی دستگاه قضایی، تعزیرات حکومتی و سازمان اموال تملیکی استان است.

توسلی زاده در ادامه گفت: ۲ انبار مرکزی اموال تملیکی استان کرمانشاه در یک محوطه قرار دارند و برای نگهداری کالاهای رسوبی و بادوام از آنها استفاده می شود.

وی درباره تعداد بازدید های انجام شده از انبارهای گمرکات و سازمان اموال تملیکی این استان گفت: تاکنون ۲ بازدید از انبارهای استان کرمانشاه انجام شده است.

رئیس دادگستری استان کرمانشاه درباره موضوع رسیدگی و تعیین تکلیف وضعیت خودروهای توقیف یا ضبط شده در خصوص پرونده های مواد مخدر، اظهار کرد: این موضوع از نظر درجه اهمیت در ردیف انبارهای سازمان جمع آوری اموال تملیکی تلقی شده و در تعیین تکلیف آنها تسریع بعمل آمده است.

وی افزود: چندین جلسه نیز در این خصوص تشکیل شده است که در خصوص 108 دستگاه خودرو توقیفی دستورات متعددی صادر شد به نحوی که تا پایان اردیبهشت 25 درصد این موراد تعیین تکلیف شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *