محکومان یک بند زندان شاهرود در کارگاه خیاطی مشغول به کار شدند

15:43 - 02 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۶۱۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادسرای نظامی شهرستان شاهرود گفت: با اقدامات صورت گرفته زندانیان یک بند زندان شاهرود در کارگاه خیاطی دوخت پیراهن مشغول به کار شدند.

خبرگزاری میزان - با توجه به اعلام مشکلات مالی از سوی زندانیان بند نظامیان، یحیی کاظمی رمدانی، رئیس دادسرای نظامی این شهرستان شاهرود در جلسه هماهنگی برگزار شده در محل اداره زندان با مسئولان مربوطه مقرر کرد تا زندانیان بند نظام با اولویت متاهلان و سرپرستان خانوار، در کارگاه خیاطی دوخت پیراهن مردانه بکارگیری و از دستمزد روزانه تا مبلغ ۱۵۰ هزار تومان بهره مند شوند.

رئیس دادسرای نظامی این شهرستان شاهرود بیان کرد: با عنایت به دوری سرپرست خانواده به لحاظ حضور در زندان، با اجرای این طرح؛ نخست از خانواده زندانیان در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی حمایت خواهد شد.

بیشتر بخوانید

دادستان آذربایجان غربی: ورودی زندان‌ها در ۳ ماهه اول سال تا ۲۰ درصد کاهش یافته است

وی افزود: با استفاده بهینه از وقت و مهارت آموزی زندانیان در طی دوران تحمل محکومیت، امکان اشتغال آن‌ها پس از پایان محکومیت در قالب مشاغل خانگی نیز فراهم می‌شود.

در ادامه این برنامه حسن کریم کشته، رئیس زندان شاهرود نیز ضمن تقدیر و تشکر از بازدیدهای منظم مسئولان دادسرای نظامی شاهرود، با ارائه گزارشی از مهمترین فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه، گفت: پس از تفاهم نامه منعقد شده با بخش خصوصی، موجبات احداث گلخانه تولید صیفی جات در محوطه زندان با بکارگیری زندانیان فراهم شده که با شروع به کار آن تعداد قابل توجهی از زندانیان مشغول به کار خواهند شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *