مسئولان قضایی دادگستری استان تهران میزبان طرح چهارشنبه‌های خدمت جهادی بسیج قوه قضائیه شدند

23:06 - 01 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۵۶۱۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در راستای اجرای مستمر طرح چهارشنبه‌های خدمت جهادی، قضات دادگستری استان تهران در محل ورودی مجتمع قضایی حضرت امام خمینی (ره) پاسخگوی مراجعین بودند.

خبرگزاری میزان_ طبق اعلام روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران؛ در اولین روز از هفته قوه قضاییه و در راستای اجرای مستمر طرح چهارشنبه‌های خدمت جهادی که توسط بسیج قوه قضاییه برگزار می شود، قضات دادگستری استان تهران در محل ورودی مجتمع قضایی حضرت امام خمینی (ره) که ستاد دادگستری کل استان تهران نیز می باشد پاسخگوی مراجعین بودند.

غلامرضا جواهری معاون قضایی رییس کل و سرپرست دادگاه های کیفری یک دادگستری استان تهران، معاونین دادستان تهران و قضات محاکم عمومی و انقلاب تهران در این طرح ضمن استماع و پاسخگویی نسبت به مسائل و مشکلات حقوقی مردم پاسخ ها و ارشادات لازم را به آنها ارائه دادند.

جواهری معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران نیز در این ملاقات مردمی دستورات لازم را در خصوص برخی از لوایح و تقاضاهای ارائه شده به مراجع مربوطه در چارچوب قوانین صادر کرد.

حسین ورمزیارفرمانده پایگاه مقاومت بسیج دادگستری در حاشیه برپایی میز خدمت در طرح چهارشنبه‌های خدمت جهادی بسیج قوه قضائیه گفت: این طرح به منظور ارائه خدمات حقوقی و قضایی رایگان به شهروندان همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه در مجتمع قضائی امام خمینی(ره) برگزار شده است و به همین مناسبت در ۲۴ ایستگاه دیگر در نقاط مختلف شهر تهران نیز این خدمات حقوقی در حال ارائه و برگزاری می باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *