رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی پلیس در سواحل مازندران/ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با اقدامات ایجابی امری ضروری است

12:27 - 10 تير 1397
کد خبر: ۴۳۲۵۶۱
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران  از آغاز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی پلیس با اجرای برنامه‌های متنوع هنری و تبلیغی در سواحل، تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری استان خبر داد.

آغاز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی پلیس در سواحل مازندران/ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با اقدامات ایجابی امری ضروری استبه گزارش خبرنگار  گروه جامعه ، سرهنگ علیرضا باقری با اشاره به ضرورت توجه به اولویت‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اجرای طرح‌های پیشگیرانه، گفت: باید با شناخت جامعه هدف و ایجاد فرایند‌های لازم برای پرداختن به این موضوعات در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گام برداشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به تاثیر استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های نوین در انتقال مفاهیم فرهنگی، گفت: استفاده از افرادی توانمند، مجرب با توانائی‌های علمی و آموزشی به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با انجام اقدامات ایجابی امری ضروری است.

باقری با بیان اینکه پلیس در طرح تابستان امسال از تکنیک ها، روش‌ها و بستر‌های نوین در انتقال موضوعات فرهنگی به مسافران استفاده کرده است، بیان کرد: برپایی نمایشگاه‌های سیار با موضوعات آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر، عفاف و حجاب و کنترل خشم، تئاتر درمانی و برپایی مشاوره فعال با استفاده از کارشناسان مرکز مشاوره از مهمترین اقدامات پلیس در این زمینه به شمار می‌رود.

سرهنگ باقری، توزیع بسته‌های فرهنگی در قالب لوح فشرده، بروشور، تراکت، پلات‌های نمایشگاهی و سایر اقلام فرهنگی بین مسافران را از دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی استان در این زمینه برشمرد و گفت: قالب برنامه‌های پلیس در تابستان امسال با رویکرد آموزشی و انتقال ارزش ها، هنجار‌های اخلاقی و اسلامی است؛ هدف از اجرای این برنامه‌ها تعامل با جامعه هدف و اخذ مشارکت اجتماعی برای ارتقاء امنیت است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، مهمترین اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در این راستا را اجرای برنامه‌های نمایشی و تئاتر درمانی با موضوعات آسیب‌های فضای مجازی، ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی برشمرد.

سرهنگ باقری  گفت: برخورداری از امنیت پایدار و احساس امنیت یکی از مولفه‌های مهم نظام و جامعه است و این مهم با همکاری و همراهی مردم، سازمان‌ها و نهاد‌های مسئول ایجاد امنیت محقق خواهد شد.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *