کشف 91 رأس گوسفند سرقتی

17:20 - 01 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۵۲۸۵
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند 6 نفره سارقان احشام و کشف 91 راس گوسفند به سرقت رفته خبر داد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پلیس، سرهنگ دوستعلی جليليان در تشریح این خبر بیان داشت:در رصد های اطلاعاتی مشخص شد که احشام به سرقت رفته از سایر مناطق استان تهران به محدوده کهریزک منتقل و پس از مدتی نگهداری به فروش می رسد.


وی عنوان کرد: با دریافت خبری مبنی بر سرقت 91 راس گوسفند از محدوده "دماوند" و احتمال انتقال احشام سرقتی به کهریزک، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان و کشف احشام مسروقه در دستور کار ماموران کلانتری 170 کهریزک قرار گرفت.


وی عنوان کرد: تیم عملیاتی کلانتری کهریزک با رصدهای میدانی، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی دامداری شدند که تعدادی از احشام مسروقه را در دامداری اش نگهداری می کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هماهنگی های قضائی در این خصوص انجام پذیرفت افزود: ماموران کلانتری کهریزک با حضور در محل طی یک عملیات ضربتی 2 نفر را دستگیر و در بازدید از محل 8 راس از گوسفندان مسروقه را کشف کردند.


این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه انتسابی معترف و با جانمایی متهمان 2 دامداری دیگر در محدوده های "کهریزک" و "مرتضی گرد" شناسایی که در این راستا با هماهنگی های قضائی در 2 عملیات منسجم و غافلگیرانه 4 نفر دیگر دستگیر و بدین ترتیب تمامی 91 راس گوسفند به سرقت رفته کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه ارتکابی معترف و مشخص چوپان دامدار نیز در سرقت با سارقان همکاری داشته که دستگیری وی نیز در دستور کار پلیس قرار دارد، متهمان نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی گردیدند.

انتهای پیام


برچسب ها: سرقت پلیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *