رئیس کل دادگستری هرمزگان: باید از شرکت های دانش بنیان حمایت همه جانبه شود/ آمادگی برای کمک به حل مشکلات حقوقی و قضایی شرکت های دانش بنیان

17:30 - 01 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۵۰۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان بر حمایت همه جانبه از شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان تأکید کرد .

خبرگزاری میزان-همزمان با نخستین روز از هفته قوه قضاییه که با عنوان حمایت قضایی از تولید، دانش بنیان و صیانت از حقوق عامه نامگذاری شده، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه دادستان بندرعباس و معاونان از شرکت تولیدی هرمز برکه بازدید کرد و در جریان فعالیت ها و توانمندی های این واحد تولیدی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با جدیدترین تولیدات این شرکت در حوزه‌ محصولات پلیمری آشنا شد و در ادامه با مدیران و کارکنان این شرکت‌، دیدار و گفتگو کرد.

مجتبی قهرمانی در جریان این بازدید ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه از شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان، از آمادگی برای کمک به حل مشکلات حقوقی و قضایی این شرکت ها خبر داد.

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت تولیدی هرمز برکه، گفت: پیشرفت در عرصه علم و فناوری از اساسی ترین ارکان رشد و تعالی کشور و مقدمه شکل گیری ایرانی قوی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همواره بر آن تأکید دارند.

قهرمانی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم اهتمام مسئولان قضایی در جهت تحقق شعار سال، اظهار کرد: اولویت دادگستری استان هرمزگان در سال پیش رو بر حمایت از واحد‌های تولیدی و دانش بنیان متمرکز خواهد بود.

وی یادآور شد: از همه ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی خود برای گره گشایی از مشکلات فعالان عرصه تولید و فناوری چه به صورت کلی و چه به صورت موردی استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است؛ شرکت پلیمر هرمز برکه در سال ۱۳۸۴ در شهرک صنعتی شماره ۳ بندرعباس با هدف تولید محصولات پلیمری سازگار با محیط‌ زیست تأسیس شد و از زمینه‌های فعالیت این شرکت تولید مخازن آب سه لایه ضد جلبک، موانع جاده‌ای و وان‌های شیلاتی است و در سال ۱۳۹۸ نیز اقدام به تولید اولین بویه بزرگ اقیانوسی در زمینه تجهیزات دریایی کرده است.

انتهای پیام /


برچسب ها: دانش بنیان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *