امام جمعه بوشهر: دیدارهای مردمی از سوی مقام‌های قضایی در مساجد مایه اقتدار قوه قضاییه است

9:03 - 03 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۴۹۲۰
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دیدارهای مردمی از سوی مقام‌های قضایی در مساجد مایه اقتدار قوه قضاییه در جامعه و امور اجتماعی است، گفت: این موضوع باعث رضایت‌مندی گسترده مردم در ارتباط مستقیم با دستگاه قضایی است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به حضور مستمر مقامات قضایی در مساجد به منظور رسیدگی به مشکلات مردم گفت: این ارتباط مستقیم مسئولان قوه قضاییه با مردم در مساجد در واقع احیای عدالت علوی است که در شرایط کنونی پایه‌گذاری شده است.

امام جمعه بوشهر گفت: بررسی‌ها در فرایند درخواست‌های مردم بدون موانع و ارتباط مستقیم با مسئولان قضایی از مهم‌ترین ویژگی‌های نهاد قضایی اسلامی است که گام موثر در ارتقای تصمیم‌گیری‌های قوه قضاییه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دیدارهای مردمی از سوی مقام‌های قضایی در مساجد مایه اقتدار قوه قضاییه در جامعه و امور اجتماعی است، گفت: این موضوع باعث رضایت‌مندی گسترده مردم در ارتباط مستقیم با دستگاه قضایی است.

بوشهری با اشاره به برگزاری میز خدمت از سوی مسئولان دستگاه قضا در استان بوشهر گفت: سال‌های زیادی است که مسئولان دستگاه قضایی این ارتباط را با مردم استان برقرار می‌کنند که باعث رضایتمندی آنها شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پایان گفت: ارتباط مسئولان و دادستان‌ها با مردم نشان‌دهنده توجه به مسائل و مشکلات آنهاست و در جریان اخبار قرار می‌گیرند که این موضوع باعث حل بسیاری از مشکلات در استان بوشهر شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *