62 هکتار از اراضی تغییرکاربری یافته ساوجبلاغ با ارزش تقریبی 480 میلیارد تومان آزادسازی شد

16:40 - 31 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۲۳۳۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ از آزادسازی 62 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز با ارزش تقریبی 480 میلیارد تومان خبر داد.

خبرگزاری میزان - محمد امین عبدی با اعلام خبر آزادسازی 62 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته شهرستان ساوجبلاغ استان البرز، اظهارکرد: این عملیات در روستای «کوشک زر» واقع در بخش مرکزی ساوجبلاغ در مساحتی به وسعت 62 هکتار انجام شده است.

وی افزود: آزادسازی این 62 هکتار با حضور نماینده دادستان، مدیر جهاد کشاورزی و ادارات خدمات رسان شهرستان ساوجبلاغ و با همکاری شهرداری شهر جدید هشتگرد در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها در اراضی اعمال شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ، اضافه کرد: در این اقدام در مورد  12 دیوارکشی و 2 بنای غیرمجاز، 3 محوطه سازی، 3 مورد شن ریزی و ایجاد معبر بین مزارع و آلاچیق و 35 مورد دپوی مصالح اعمال قانون شد.

وی ارزش تقریبی اراضی آزادسازی شده را بیش از 480 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: در هفته گذشته نیز 482 هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ در یک روز اعمال قانون شد که پیامی روشن به کسانی است که قصد تغییر کاربری غیرمجاز در این حوزه قضایی را دارند.

بیشتر بخوانید:

شعب ویژه شورای حل اختلاف اتاق اصناف استان البرز افتتاح شد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *