34 زندانی جرایم غیرعمد استان فارس توسط هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای آزاد شدند

17:33 - 31 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۲۳۲۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل زندان‌های استان فارس گفت: در طی دوسال اخیر 34نفر از زندانیان جرائم غیرعمد شامل 30 مرد و 4 زن، آزاد شده‌اند.

خبرگزاری میزان- مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد 13رجب سال گذشته در مجموعه ورزشی 22بهمن شیراز آغاز به کار کرد.

به همت خیریه بیرق وحدت حسینی، شهرداری منطقه 2 شیراز، ورزش های همگانی، زورخانه پهلوان عقاب، دادگستری، اداره کل زندان ها وستاد دیه مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزارگردید.

با توجه به سابقه دیرین ورزش های زورخانه ای وسنت گلریزان در این مراسمات، برای دومین سال متوالی این سنت حسنه انجام شد و قرار است که هرساله در شب میلاد مولی الموحدین حضرت علی(ع)،این مراسم معنوی برگزار شود.
وآئین تجلیل از بانیان وخیران این  مراسم معنوی در اداره کل زندان های استان برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل زندان های استان گفت: در طی دوسال اخیر با برگزاری این مراسم  تعداد 34نفر از زندانیان جرایم غیرعمد که 30 نفر مرد و4 نفر زن بوده  آزاد شده اند.

اسحاق ابراهیمی افزود: امید است با تلاش های متولیان این امر خیر سالانه طی چند مرحله این سنت حسنه که قدمتی دیرینه دارد برگزار شود.

حسینی سرپرست هیئت ورزش های پهلوانی وزورخانه ای گفت: در تلاش هستیم تا این سنت علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان ها نیز برگزار شود تا سهمی در کمک به قشر نیازمند داشته باشیم.

حسینی مدیر موسسه خیریه بیرق وحدت حسینی و سرپرست هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی ابراز امیدواری کرد: این عمل خیرخواهانه در سطح زورخانه های استان فارس توسعه پیدا کند.

در حال حاضر تعداد 757 نفر  در زندان‌های استان در حال تحمل حبس هستند که چشم انتظار دستان سخاوتمند خیران ونیکوکاران هستند. در پایان با تقدیم لوح سپاس از دست اندرکاران این مراسم قدردانی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: زندان فارس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *