قوه قضاییه به پناهگاهی برای فعالان اصناف تبدیل شده است/ حمایت قوه قضاییه از تولید اقدامی جهادی است

10:19 - 06 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۲۴۰۴
یک فعال صنفی گفت: حمایت از تولید و اصناف اقدامی جهادی از سوی رئیس قوه قضاییه است.

سید مهدی سجادی در گفت و گو با میزان با اشاره به عملکرد رئیس دستگاه قضا همزمان با هفته قوه قضاییه،  بیان کرد:  ورود قوه قضاییه در مسیر مانع زدایی از مسیر تولید و نگاه ویژه به مشکلات اصناف، قوه قضاییه را به یک پناهگاه برای فعالان حوزه اصناف و تولیدکنندگان در بیان مشکلاتشان تبدیل کرده است.

این فعال صنفی تأکید کرد: یکی از ضرورت‌ها در حوزه تولید و اصناف حمایت قوه قضاییه از تولیدکنندگان و فعالان اصناف در حوزه های مختلف و به ویژه رفع مانع در مسائل بانکی از پیش روی صنوف و تولیدکنندگان است.

سجادی با اشاره به تولید به عنوان رکن اصلی اقنصاد کشور،  ورود قوه قضاییه به حوزه حمایت از تولید را اقدامی جهادی در حوزه عملکرد رئیس دستگاه قضا دانست و گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی را در این زمینه شاهدیم.

وی با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه با همت و نگاه ویژه خود در این راستا خیلی از کارخانجات و مراکز تولیدی را احیا کرد، افزود:  تاکنون تعداد قابل توجهی از کارگران به ظرفیت اشتغالزایی کشور اضافه شدند.

سجادی اظهار کرد: حمایت از تولید،  تنها وظیفه قوه قضاییه نیست، بلکه مجلس و دولت و سایر سازمانها و نهادها نیز در این رابطه وظایفی دارند و باید به آن به نحو شایسته عمل کنند تا کشور از مشکلات و شرایط اقتصادی فعلی خارج شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *