ترکاشوند: سریال «حکم رشد» برایم سراسر چالش و تجربه‌های ناب بود

11:08 - 31 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۲۱۵۲۵
بازیگر سریال حکم رشد گفت: نقش زیبا نقشی ویژه بود، شخصیتی چند بعدی و پیچیده که سختی های بسیاری را پشت سر گذاشته بود.

آزیتا ترکاشوند در گفت‌وگو با میزان پیرامون ارتباط با نقش زیبا چاپاری در سریال «حکم رشد» گفت: به خوبی توانستم با نقش زیبا چاپاری ارتباط برقرار کنم در عین حال معتقدم نقشه زیبا یکی از نادرترین نقش هایی است که به سختی می‌تواند در مسیر یک بازیگر قرار بگیرد لذا فرصت را غنیمت دانستم و این نقش را پذیرفتم.

نقش زیبا نقشی ویژه بود

وی در همین راستا ابراز کرد: نقش زیبا نقشی ویژه بود شخصیتی چند بعدی و پیچیده که سختی های بسیاری را پشت سر گذاشته بود در عین حال نقشی منفی که بیننده ابتدا با آن همراه می‌شود اما در نهایت آن را پس می‌زند این شخصیت ابعاد عاطفی خاصی داشت که حضورش در سریال را پررنگ‌تر می کرد.

ترکاشوند پیرامون پیچیدگی‌های شخصیت زیبا چاپاری که در سریال حکم رشد به بازی در آن پرداخت افزود: زیبا چاپاری پایبندی خاصی به خانواده دارد حسی که او نسبت به خواهر خودش دارد و تلاشی که برای پایین کشیدن خواهرش از قدرت دارد او را به شخصیتی ویژه تبدیل می کند روندی که حضورش در قصه را چالش برانگیز کرد، به هر حال این کاراکتر را دوست داشتم.

چالش‌های نقش‌آفرینی بدون کلام

وی پیرامون چالش برانگیز ترین سکانس فیلمبرداری در سریال حکم رشد بیان کرد: اگر قرار باشد چالش برانگیز ترین سکانس را در سریال حکم رشد مطرح کنم بخشی که در آن زیبا چاپاری میمیرد برای من چالش برانگیزترین بخش سریال بود. چون این سکانس بسیار عاطفی بود و باید با یک بازی بی کلام و یک ری اکشن با این مضمون که زیبا عاشق افشین بوده اما فریبش را خورده به تصویر کشیده می‌شد.

ترکاشوند در ادامه اظهار کرد: هنگامی که زیبا متوجه می‌شود مرگ خواهرش توسط عزیزترین فرد زندگی‌اش شکل گرفته و به عبارتی حتی در زندگی مالی خود نیز شکست سختی را متحمل شده خود را یک بازنده واقعی در زندگی می‌بیند این رویداد تلخ برای زیبا بسیار دشوار است و من در آخرین لحظات باید بدون کلام تمام این موضوعات را به مخاطب انتقال می‌دادم این بخش از سکانس بسیار دشوار و سخت بود.

وی پیرامون ارتباط عوامل در سریال حکم رشد بیان کرد: ارتباط با عوامل و کارگردان بسیار خوب بود و به یکی از سریال ها و فعالیت های پر خاطره برای من تبدیل شد یک گروه که به شدت پر انرژی بودند و بدون حاشیه و خیلی خوب با هم همکاری می کردند، سریال حکم رشد را برای مدت زمانی کوتاه زندگی کردم و با این گروه بسیار راحت بودم.

آشتی بین تلویزیون و مخاطبان

ترکاشوند در مورد بازخوردهای سریال حکم رشد خاطرنشان کرد: بازخوردها نشان می‌داد که مردم سریال را به خوبی دیده اند به عبارت بهتر در حقیقت نوعی آشتی بین تلویزیون و مردم برقرار شده و من از این رخداد بسیار خوشحال هستم و امیدوارم با ساخت سریال های خوب دیگر ادامه آشتی مردم با رسانه ملی توسعه یابد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سریال حکم رشد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *