رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کتاب «علمدار ثارالله» منتشر شد

15:30 - 03 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۰۱۹۰
علمدار ثارالله روایتی از زندگی شهید یونس زنگی‌آبادی است که در هشت سال دفاع مقدس شرکت و در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید بخش های از زندگی این مرد بزرگ به قلم محسن بغلانی در انتشارات قدر ولایت منتشر شده است.

خبرگزاری میزان - کتاب علمدار ثارالله روایتی از زندگی شهید یونس زنگی‌آبادی است که در هشت سال دفاع مقدس شرکت و در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید بخش های از زندگی این مرد بزرگ به قلم محسن بغلانی در انتشارات قدر ولایت منتشر شده است.

امید فرمانده

شهید حاج یونس زنگی‌آبادی، از شهدای گرانقدر لشکر 41 ثارالله کرمان است. این شهید دفاع مقدس در عملیات‌های بسیاری حضور داشت تا اینکه در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید. شهید زنگی آبادی به تعبییر شهید سلیمانی، امید فرمانده بود و شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار به او علاقمند بود و بخاطر شجاعت او، عملیات‌های سخت و پیچیده و محورهای دشوار را به او می‌سپرد.

توسل به «اهل بیت(ع)»

آقای محسن بغلانی در چهار فصل توانسته است بخوبی از عهده شناساندن دوره‌های مختلف زندگی این شهید، از کودکی تا شهادت برآمده و خصوصیات ویژه‌ او را توصیف نماید. از جمله خصوصیات او تقیّد به ضوابط شرع در طول زندگی از نوجوانی تا شهادت است. توسل به «اهل بیت(ع)»از ویژگی دیگر این شهید ذکر شده است. درایت و دقت و شجاعت و چالاکی و استقامت روحی و جسمی از این شهید، فرمانده گردان و تیپ طراز لشکر 41 ثارالله و فرمانده آن حاج قاسم سلیمانی ساخته بود.

علمدار ثارالله

کتاب علمدار ثارالله

علمدار ثارالله در 220 صفحه رقعی با تصاویر رنگی در پایان کتاب، با قیمت 40 هزار تومان توسط موسسه فرهنگی هنری قدرولایت منتشر شده است.

الگو سازی

ویژگی‌ها:  1- قلم روان و تأثیر گذار نویسنده در معرفی شخصیت و نقش شهید در دفاع مقدس    2- رفتار شناسی خوب و الگو سازی از سبک زندگی و عوامل مؤثر در ساخت شخصیت شهید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *