رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قوه قضاییه یک پشتوانه قوی برای تولید کنندگان و جامعه کارگری است

11:00 - 03 تير 1401
کد خبر: ۴۳۱۹۷۰۷
مدیر عامل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران گفت: ورود قوه قضاییه به موضوع رفع موانع تولید کارخانه‌های زیادی را به چرخه تولید برگرداند و باعث دلگرمی تولید کنندگان و جامعه کارگری شد.

عباس ابهری در گفتگو با خبرنگار میزان با اشاره به عملکرد رئیس دستگاه قضا همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه بر اساس جایگاهی که در قانون اساسی برای آن تعریف شده است یک قوه فراجناحی و مستقل است که می توانند در حل مشکلات حوزه های مختلف ورود پیدا کند.

مدیر عامل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران تأکید کرد: قوه قضاییه در کنار بررسی و حل مسائل قضایی در کشور این ظرفیت را دارد که در حل معضلات حوزه‌های دیگر وارد شده و مسائل را برطرف کند.

ابهری با اشاره به اینکه ورود قوه قضاییه در رفع موانع تولید لازم و ضروری است گفت: قوه قضاییه به یک پشتوانه قوی برای تولیدکنندگان و صنعتگران و جامعه کارگری تبدیل شده است.

مدیر عامل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران ادامه داد:  تعداد زیادی از کارخانجات تعطیل و مراکز تولیدی نیمه‌فعال با ورود قوه قضاییه به چرخه تولید بازگشتند و از طرفی برای کارگران نیز اشتغال‌زایی ایجاد شد.

ابهری با بیان اینکه صنعت لوازم خانگی ساختاری پیشرو و مولد دارد تصریح کرد:  قوه قضاییه نقشی مهم در تثبیت و ساماندهی بازار لوازم خانگی دارد.

مدیر عامل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران با تأکید براینکه نقش قوه قضاییه در مبارزه با قاچاق کالا انکار ناپذیر است، اضافه کرد: قوه قضاییه با عوامل ایجاد نابسامانی در بازار کالاهای کشور به ویژه لوازم خانگی برخورد جدی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه  ورود قوه قضاییه به حوزه تولید راهگشاست، افزود: رونق تولید در کارخانجات تعطیل و نیمه فعال نشانه‌ای از نقش قوه قضاییه در مانع زدایی مسیر تولید است.

مدیر عامل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در پایان یادآور شد: حمایت های قوه قضاییه از حوزه تولید باید استمرار داشته باشد زیرا در حال حاضر تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و جامعه کارگری احساس دلگرمی کرده‌اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *