برخورد با محتکرین دارو در دوران اوج کرونا از اقدامات مهم قوه قضاییه بود/ ورود رئیس دستگاه قضا به مانع‌زدایی از تولید بسیاری از کارخانه‌ها را فعال کرد

10:41 - 03 تير 1401
کد خبر: ۴۳۱۹۷۰۵
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: برخورد با محتکرین دارو از اقدامات مهم قوه قضاییه در دوران اوج بیماری کرونا بود.

حسن رزمیان مقدم در گفت و گو با میزان با اشاره به عملکرد رئیس دستگاه قضا، اقدامات حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را در ابعاد مختلف مثبت دانست و گفت: ملاقات های مردمی مسئولان قضایی به ویژه رئیس قوه قضاییه با مردم در جامعه امید آفرین است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر نقش مهم و مؤثر قوه قضاییه در رفع موانع تولید تأکید کرد و گفت: رئیس قوه قضاییه با ورود به حوزه مانع زدایی از مسیر تولید،  خیلی از کارخانجات و مراکز تولیدی تعطیل را به چرخه تولید بازگرداند.

وی با بیان اینکه حضور قوه قضاییه در میدان مانع زدایی از مسیر تولید در کشور به بستر مهم اشتغال زایی تبدیل شده است،  اضافه کرد:  با این اقدامات خیلی از کارگران به کار مشغول شدند و اشتغال زایی خوبی انجام شد.

نماینده مردم درگز با اشاره به نقش مهم قوه قضاییه در مبارزه با فساد،  تصریح کرد. یکی از ابعاد برجسته عملکرد رئیس قوه قضاییه در مدیریت دستگاه قضا، مبارزه با فساد است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به نقش قوه قضاییه در برخورد با محتکرین دارو گفت: این موضوع از اقدامات مهم قوه قضاییه به ویژه در دوران اوج بیماری کرونا بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *