رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزییات کشف بیش از ۷۲ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در اصفهان

10:57 - 08 تير 1397
کد خبر: ۴۳۱۹۶۸
فرمانده انتظامی استان اصفهان  از دستگیری ۲ نفر از عاملان اصلی قاچاق لوازم‌یدکی و صنعتی در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد و گفت: در بازرسی از انبار متهمان، ۷۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد.

جزییات کشف بیش از ۷۲ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در اصفهانبه گزارش خبرنگار پگروه جامعه ، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، مأموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۲ نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع لوازم‌یدکی و صنعتی خارجی تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: پس از چندین شبانه‌روز کار علمی و کنترل تحرکات متهمان، سرانجام انبار دپوی کالا‌های قاچاق در یکی از محله‌های شهر اصفهان شناسایی و مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت و معدن و کارشناسان بازرسی اتاق اصناف از محل مذکور بازدید به عمل آوردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از انبار مذکور محموله بزرگی شامل انواع گریس، فیلتر، سیم‌های بکسل خودرو‌های سنگین، بلبرینگ، گریس‌های نسوز و تسمه خودرو و چرخ‌دنده ماشین‌های صنعتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان  بابیان اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه، ۷۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه انبار مذکور با دستور مقام قضائی پلمب و هر دو متهم اصلی پرونده نیز دستگیر و همراه پرونده تشکیل‌شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار "معصوم بیگی" با اشاره به تشکیل تیم ویژه‌ای به منظور تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی، صنعتی، تجاری و انبار‌های دپوی کالا توسط اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان خاطرنشان کرد: پلیس اصفهان با هرگونه فعالیت درزمینه تهیه، دپو و توزیع کالای قاچاق به‌صورت جدی و قاطعانه مقابله می‌کند و از عموم شهروندان نیز انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *